Chiudi annunziu

Nta l'ultimi anni, Samsung hà decisu chì a liberazione di mudelli 400 per annu hè stupidu è per quessa hà decisu di fà un grande ordine in a so offerta. Hè veramente distortu è simplificatu a so offerta à a serie A, J, S è Note. Samsung aghjurnà queste serie ogni annu (finu à u Note7) è hà cuminciatu 2017 cù un rinfrescante di i mudelli A3, A5 è A7.

Galaxy A5 (2017) hè una sorta di un mediu trà elli, perchè hà u hardware ideale, a dimensione di visualizazione ideale, è hè ancu un prezzu abbastanza raghjone. Qualchidunu ancu u cunsiderà un successore per via di u disignu Galaxy S7, ma ùn avete micca bisognu di esse purtatu da impressioni, avete bisognu di paragunà bè sti telefoni.

Cuncepimentu

Iè, u disignu hè chjaramente ispiratu da u mudellu di punta di l'annu passatu. Ancu s'ellu hè un telefuninu di gamma media, hà un vetru curvatu à u spinu è un quadru d'aluminiu arrotondatu. U vetru di fronte hè ancu ligeramente curvatu intornu à u so perimetru, ma micca quantu in l'A5 (2016). È hè bonu, perchè pudete appiccà cumplettamente u vetru protettivu nantu à u novu A5. Era impussibile cù u mudellu precedente, u vetru ùn hè mai appiccicatu à i bordi. Chì Samsung hà risoltu stu prublema ùn significa micca chì hà perfezionatu u disignu. U telefunu hà, cumu dì, una frunti longa. È pare un pocu divertente. U spaziu sopra à a visualizazione hè circa 2 mm più altu ch'è u spaziu sottu. Hè menu usatu è hè evidenti.

Galaxy Ma l'A5 (2017) hà pigliatu a rotondità in u disignu. Hè più rotonda è cusì tene u telefunu hè più còmode, ùn pressa micca in a palma è quandu avete una longa chjamata, ùn avete micca bisognu di cambià a manu ogni tantu. Aghju da vene à a qualità di a chjama in un mumentu, ma una volta chì aghju capitu l'audio, ùn aghju micca pussutu aiutà, ma nutà chì u parlante principale hè à u latu. Mi dumandu per un pezzu perchè qualcunu faria una cosa cusì, ma dopu aghju capitu. Samsung pensa chì vedemu video in u paisaghju è chì copremu u parlante parechje volte. Allora l'hà trasladatu in un locu induve ùn l'avemu micca copre è u sonu serà più bellu.

Sound

Tuttavia, movendu u parlante à u latu ùn hà micca un effettu significativu nantu à a qualità di u sonu quandu s'utilice verticalmente. Ma quandu site digià fighjatu un video, apprezzà a nova pusizione di u parlante perchè, cum'è l'aghju dettu sopra, ùn bluccà micca u percorsu di u sonu è dunque u sonu ùn serà micca distortu è mantene u so voluminu. Qualitativamente, l'A5 (2017) usa u listessu settore di parlanti cum'è u Galaxy U S7 offre dunque una qualità satisfactoria, sia per chjamate sia per divertimentu. Pudete ancu gode di a musica cum'è u telefunu hà un jack 3,5mm è pudete cunnette qualsiasi cuffie à questu.

Mostra

A visualizazione hè di novu Super AMOLED, sta volta cù una risoluzione di 1920 x 1080 pixel à una diagonale di 5,2″. Hè cusì un pocu più grande di u S7, ma hà una risuluzione più bassa. In ogni casu, u pezzu rivisatu avia megliu i culori calibrati è ùn hà micca avutu u tinge di giallu chì aghju vistu nantu à u mo bordu S7 quandu aghju messu i dui telefoni vicinu à l'altru. In termini di nitidezza, ùn aghju micca vistu nisuna differenza trà i display 1080p è 1440p, tramindui anu una densità di pixel abbastanza alta chì ùn pudete micca vede i pixel.

A dimensione fisica di a visualizazione flat aiuta l'A5 (2017) per esse purtatu in certi casi per u S7 edge (per esempiu da Spigen). Ùn ci hè ancu un prublema cù l'accessu à i buttoni laterali è u casu ùn impedisce ancu a camera posteriore. Ma preferite sceglie un casu cuncepitu specificamente per stu telefunu, invece di confià in una alternativa. Un bonus per a visualizazione hè u supportu Always-On, chì era dispunibule solu nantu à i flagships.

Hardware

Da u latu di u hardware, l'A5 (2017) hà avanzatu di novu. U più putente u processatore, u più grande a RAM. Dentru u novu A5 hè un processore 8-core cù una freccia di 1.9 GHz è 3GB di RAM, chì hè una mellura di 50% cumparatu cù a generazione precedente. In u benchmark, hè ancu riflessu in u risultatu. U telefunu hà puntuatu 60 punti in AnTuTu. Ciò chì m'hà surprisatu personalmente hè chì a RAM hè più veloce di quellu chì aghju in u mo S884 edge. Tuttavia, u processore è u chip graficu ùn sò micca vicinu à i so tacchi. Ùn hè micca esattamente un hardware putente per ghjucà i ghjoculi, è vi piacerà i ghjoculi quì piuttostu cù texture di qualità più bassa è ancu allora ùn cuntate micca fps alti. Certi sceni resi à menu di 7fps, altri sò andati un pocu più altu.

Batteria

A cosa in quale ma Galaxy A5 (2017) eccelle è certamenti trumps i culleghi, hè a bateria. Havi una bateria 3000 mAh cù HW mid-range. Chì in realtà significa solu una cosa - ottene dui ghjorni di usu nantu à una sola carica ùn hè micca un prublema. Cù l'endurance all-day of the S7 edge, un bellu passu avanti. Sfurtunatamente, ancu u S8 imminente ùn hà micca cumpete cun ellu, se l'ultime filtrazioni sò veri. È cum'è un bonus, Galaxy U mo A5 (2017) ùn hè micca splutatu in tuttu quellu tempu 🙂

Ciò chì mi lamentaraghju di u telefunu in quantu à a bateria hè u cunnessu USB-C. U telefuninu carica l'usu è hè unu di i pochi finu à avà chì usa stu standard mudernu. In a pratica, questu significa chì s'è vo andate in un locu per un periudu più longu, avete definitu di piglià u cable cun voi, perchè a chance chì sarete cun qualchissia chì hà un cable USB-C in manu hè sempre assai chjuca. È ùn pudete mancu aiutà cù a carica wireless, u telefuninu ùn sustene micca.

Camera

Novu Galaxy L'A5 vanta una camera di 16 megapixel in u spinu, è per un telefunu di gamma media, pare abbastanza decentu nantu à carta! Nantu à carta. Hè vera chì hà un chip 27mm. Hè vera chì hà una apertura f/1.9. Hè vera chì hà un lampu LED è autofocus. Ma sfurtunatamenti, Samsung s'hè scurdatu di stabilizazione è parechje foto chì aghju pigliatu cun ella eranu sfocate. Aghju pigliatu e migliori foto mentre tene u telefunu cù e duie mani. Sè sempre decide di piglià ritratti cù HDR, avete da esse veramente attentu à ùn si move micca, perchè invece di una bella foto, averete un scatto schizofrenicu è bifurcatu.

Certi prupietari di S7 è S7 edge sò stati disappruvati in e discussioni quandu anu amparatu chì u novu A5, chì hè un terzu più prezzu di u S7, hà una risoluzione di càmera più altu. Ma quì di novu hè dimustratu chì i megapixels ùn sò micca tuttu è se trascurate u latu di u software, ùn importa micca s'ellu ci hè 12mpx o 16mpx, Canon o Sony. Piuttostu simplice, oghje a camera ùn hà mancu stabilizazione di l'imagine di software, chì hè imperdonabile per un telefunu di 400 €.

Curriculum vitae

Era chjaru per mè chì Samsung liberaria prima o dopu Galaxy A5 (2017). Ùn ci era micca sorpresa, è un mudellu veramente ghjuntu, chì, seguitu l'esempiu di u so predecessore, hà pruvatu à piglià e caratteristiche di a serie high-end. U risultatu di l'inspirazione hè u vetru incurvatu nantu à a parte posteriore è u quadru d'aluminiu lisu, chì dà à l'A5 un aspettu quasi simile à u Galaxy S7. In quantu à u rendiment, hè un mid-ranger capace chì pò trattà a maiò parte di i travaglii senza prublemi, ma i prublemi ponu accade cù ghjochi più esigenti graficamente. Sò cuntentu di a bateria, induve Samsung hà sappiutu riparà a so reputazione. Vuleria solu a carica wireless, postu chì u telefunu hà USB-C è questu hè sempre assai raru. A camera piacerà cù a so risuluzione, ma Samsung hà scurdatu di a stabilizazione è l'aghjunghjerà in a prossima aghjurnazione. Hè per quessa chì avete da aiutà sè stessu.

Galaxy-A5-FB

U più lettu d'oghje

.