Chiudi annunziu

U più grande fabricatore di schermi OLED hè u Samsung sudcoreanu, chì detene un rispettabile 95% di u mercatu in questu settore. L'aspettattivi sò elevati, a dumanda di display hè prevista per aumentà l'annu prossimu, è Samsung hà intenzione di preparà in cunseguenza. Sicondu l'ultime infurmazione, hà pensatu à espansione a so pruduzzione, in quale invistisce 8,9 miliardi di dollari, chì in cunversione hè 222,5 miliardi corone.

U mutivu principalu perchè Samsung inviste tantu soldi in sta industria hè principalmente i telefoni iPhone 8 è i so successori. Quist'annu, solu a versione più caru di l'iPhone 8 deve vede un display OLED, ma l'annu dopu hè stimatu chì Apple implementerà display OLED ancu in altre versioni, è a dumanda di pannelli serà cusì grande.Apple ùn hè micca l'unicu chì ghjunghje per i display OLED. A dumanda hè ancu crescente da parechji fabricatori chinesi, chì Samsung hè cunuscenza è prova di preparà in tempu per un grande aumentu di a dumanda.

samsung_apple_FB

Pò esse chì un investimentu di 8,9 miliardi di dollari hè troppu altu, ma ùn hè micca. Se cunsideremu chì tù Apple finu à avà hà urdinatu 60 milioni di display à un prezzu di 4,3 miliardi di dollari, è i cuntratti cunclusi includenu un suministru tutale di 160 milioni di unità, Samsung hà da rimbursà l'investimentu assai rapidamente.

Surghjente: PhoneArena

U più lettu d'oghje

.