Chiudi annunziu

I mudelli di punta di Samsung presentati recentemente, Galaxy S8 à Galaxy S8+, avè una quantità di elementi di autentificazione di sicurità diffirenti - pudete aduprà una password, gestu, impronta digitale, iris o a vostra faccia. Sfortunatamente, l'ultima opzione hè abbastanza inaffidabile.

In u video sottu, pudete vede quantu hè faciule per entre in un telefunu chì hè assicuratu solu da a "stampa" di a faccia di u so pruprietariu. Basta à puntà u telefunu à a foto di u pruprietariu, per esempiu una foto da a reta suciale Facebook, è vi ghjunghjerà à u dispusitivu istantaneamente. Samsung stessu dichjara chì stu metudu di sicurità ùn hè micca sicuru cum'è, per esempiu, a sicurezza di l'impronta digitale o di l'iris, cusì a scansione di a faccia ùn pò micca esse usata per i pagamenti Samsung Pay.

Hè da nutà chì l'autore di u video hà pruvatu a sicurità di stu metudu nantu à unu di i primi firmwares, cusì hè pussibule chì Samsung sguasserà questi difetti prima di u lanciu di i dui telefoni.

Galaxy S8 ricunniscenza faccia

Surghjente: 9to5Google

U più lettu d'oghje

.