Chiudi annunziu

Diversi sò apparsu in Internet per un bellu pezzu informace circa avè Galaxy Lettore di impronte digitali S8 integratu direttamente in u corpu di u display. In ogni casu, a presentazione ufficiale di l'"asso di ottu" hà spazzatu tutte queste speculazioni fora di a tavula, i telefoni ùn anu micca un lettore integratu in a visualizazione, invece Samsung l'hà postu in u spinu ghjustu vicinu à a camera.

U giant sudcoreanu hà cullaburatu nantu à a tecnulugia cù Synaptics, chì hè u principale fabricatore di diversi dispositi touch (touchpads). Samsung hà investitu una grande quantità di soldi in u sviluppu, sfurtunatamenti a funziunalità ùn era micca ideale ancu s'ellu ci era una quantità di prototipi, i gestori anu decisu di mette u lettore "classicamente" in u spinu di u telefunu.

Galaxy S8 Blue FB

"Samsung hà investitu in u sviluppu di sta tecnulugia da Synaptics l'annu passatu, ma i risultati eranu piuttostu deludenti", vene da una fonte anonima nantu à u servitore Investor. "Cu l'avvicinamentu di a produzzione di massa, Samsung hà decisu di mette u lettore in u spinu di u telefunu, literalmente à l'ultimu minutu".

Ancu s'è a nova tecnulugia in i mudelli emblematici di questu annu Galaxy S8 ùn hà micca capitu, Samsung cuntinueghja à travaglià intensamente cù Synaptics nantu à u sviluppu, è hè prubabile chì avemu da pudè scuntrà, per esempiu, in Galaxy Nota 8.

Surghjente: PocketNow

U più lettu d'oghje

.