Chiudi annunziu

I sperti di DisplayMate, una sucietà specializata in a calibrazione è l'ottimisazione di i display, anu pigliatu à mostrà una nova Galaxy S8 è hà guardatu a visualizazione cù u so ochju espertu. DisplayMate era da u pannellu Galaxy S8 eccitati è hà dichjaratu chì hè attualmente u megliu display in u mondu trà i telefoni intelligenti.

A prova di l'esperti porta ancu insight interessanti. Avemu amparatu chì u display Super AMOLED "infinitu" cù una risoluzione vicinu à 3K (2960 x 1440 à 551 ppi) picchi à più di 1000 nits di luminosità. U rendiment di u culore hè ancu assolutamente grande, perchè a visualizazione si dice chì puderà vede 113% di a gamma di culore DCI-P3 è 142% di a gamma sRGB / Rec.709, chì ci dice chì a visualizazione di u telefunu hà una alta precisione di culore. ancu in una luce ambientale luminosa (per esempiu, fora in u sole).

In più Galaxy U S8 hè u primu smartphone à esse certificatu da l'UHD Alliance for Mobile HDR Premium, chì significa chì l'utilizatori ponu gode di video cù una gamma dinamica più altu nantu à a so visualizazione.

Simile à u Galaxy Nota 7, i Galaxy U S8 hà dui sensori di luce ambientale per un megliu cuntrollu automaticu di luminosità di u screnu. DisplayMate revela in i so testi chì Galaxy U S8 supporta quattru modi di schermu, trè gamuts di culore è a capacità di stabilisce u puntu biancu. Si dice chì ognunu di sti modi offre sempre una precisione di culore più altu cumparatu cù u mudellu di l'annu passatu.

Sembra chì ancu l'anguli di vista sò paragunati à a visualizazione Galaxy Hanu migliuratu u S7. A novità di i Coreani di u Sudu offre un modu chjamatu Video Enhancer, chì allarga a gamma dinamica quandu vede e foto è video. Questu hè un modu simili à HDR, ma ùn hà micca a listessa codificazione. Per u mudellu di punta di questu annu, Samsung hà ancu travagliatu nantu à a visualizazione Always On, chì avà hà un cunsumu energeticu più bassu cumparatu cù u so fratellu maiò.

Sè vo site interessatu in una rivista cumpleta cumpleta cumpresi tutti i dettagli, allora ùn mancate micca articulu uriginale (in inglese).

Galaxy S8 display FB

U più lettu d'oghje

.