Chiudi annunziu

Per ogni novu acquistatu Samsung Smart TV 2016 serie K5502 è superiore, i clienti riceveranu accessu à Kuki Internet TV cum'è bonus per 60 ghjorni. L'abbonamentu include 60 canali è u so archiviu di 48 ore. I novi utilizatori ponu ancu aduprà u serviziu "Serie addizionale", chì carica automaticamente è sorte più di 100 serie. Questa offerta speciale durà finu à u 31 d'aostu di u 8.

Fighjà Kuki TV in Samsung Smart TV richiede solu una cunnessione Internet, u set-top box ùn hè più necessariu. Per attivà stu benefiziu, hè necessariu di lancià l'applicazione Kuki nantu à a TV acquistata per a prima volta, selezziunate a lingua, cunfirmà l'elementu "prova" è compie a registrazione di un novu utilizatore nantu à un telefuninu, PC o direttamente nantu à u telefuninu. Smart TV inserendu u nome, cognome, e-mail è numeru di telefunu. Dopu à 60 ghjorni da l'attivazione, u serviziu serà disattivatu è avete bisognu di abbunà à u serviziu per più usu.

"Fà dispunibuli applicazioni lucali di qualità hè impurtante per noi, è hè per quessa chì pruvemu di purtà sempre qualcosa di novu. I numeri dimustranu ancu chì hè sensu per fà applicazioni lucali per a TV. Ci sò 16 applicazioni cechi / slovacchi in i primi vinti applicazioni più utilizati in Samsung SmartTV ", spiega Pavel Mizera, Specialista di cuntenutu in Samsung Electronics Czech and Slovak.

Samsung Smart TV Cookie FB

U più lettu d'oghje

.