Chiudi annunziu

Aghjurnatu cù novu informace, quantu esattamente Samsung Pay hà da travaglià in u nostru paese.

Ancu s'è i sistemi di pagamentu muderni sò lentamente in espansione, nimu d'elli hè ancu ghjuntu in a Repubblica Ceca. Sicondu l'infurmazioni, u serviziu avissi Android A paga duvia esse mostrata quì quist'annu Apple Ma i pruprietarii di i so animali di mela anu da aspittà assai tempu per Pay. L'ultimu metudu hè Samsung Pay, chì avà avemu amparatu chì vene in a Repubblica Ceca.

Samsung Pay hè un serviziu di pagamentu specificu chì hè comprensibile solu dispunibule nantu à i dispositi Samsung. Per quessa, travaglia nantu à un principiu simili à a cumpetizione Apple Paga. A causa di a indisponibilità di sti servizii in u nostru paese, i banche cum'è ČSOB o KB anu truvatu u so modu per permette à i so clienti di fà pagamenti in magazzini cù un smartphone. In ogni casu, Samsung Pay hè un dispositivu adattatu di a cumpagnia sudcoreana, chì presenta benefici per l'utilizatori in a forma di accessu più faciule è cusì più veloce di a transazzione.

Sfurtunatamente, Samsung ùn hà ancu specificatu quandu specificamente duvemu aspittà u so serviziu di pagamentu in a Repubblica Ceca. Inoltre, ùn ci era micca menzione di a dispunibilità di i nostri fratelli slovacchi. Per avà, però, sapemu chì Samsung Pay serà dispunibule solu in i buttreghi in linea per u mumentu. Sicondu u rapportu, ùn pare micca ancu pagamenti in terminali senza contactu in i magazzini brick-and-mortar. Per più dettagli informace ci tocca à aspittà, ma, sicuru, vi lasciemu sapè appena n'avemu.

Samsung Pay è Visa Checkout

Samsung Pay in a Repubblica Ceca hà da travaglià dunque grazia à a cooperazione trà Samsung è Visa. Fà pagamenti in Internet via metudi Samsung Pagamentu è Visa Checkout seranu avà più faciuli per i clienti postu chì ùn anu micca bisognu di aspittà per compie e forme cù un indirizzu di consegna o dati di login.

Dunque, se comprate in una e-shop cù supportu Visa Checkout, avete solu bisognu di una impronta digitale per cunfirmà u pagamentu. Averete digià i dati di pagamentu, l'indirizzu di consegna è di fatturazione cumpletu da l'applicazione Samsung Pay, è u serviziu di Visa Checkout pigliarà solu i dati è riempie in u e-shop. In un smartphone senza lettore, serà necessariu inserisce u nome di login classicu è a password in l'applicazione. Se pagate via un navigatore di desktop, avete sempre bisognu di scansà u codice QR generatu cù u vostru telefunu.

"Grazie à a nostra cullaburazione cù Visa, pudemu offre à milioni d'utilizatori di Samsung Pay pagamenti in linea facili, veloci è sicuri è shopping nantu à i dispositi mobili è l'urdinatori desktop.", hà dettu Injong Rhee, direttore di fabricazione di Samsung Electronics di a divisione di cumunicazione mobile. "U nostru partenariatu benefiziu micca solu l'utilizatori di Samsung Pay, ma ancu centinaie di millaie di cummercianti in linea chì cercanu suluzioni efficaci per aumentà i tassi di cunversione di ordini.", cunclude Rhee.

Galaxy S8 Samsung Pay FB

U più lettu d'oghje

.