Chiudi annunziu

Comunicatu di stampa: In l'ultime settimane, micca solu i clienti, ma ancu i pulitici anu cuminciatu à trattà cù i prezzi di i servizii mobili. L'Autorità di Telecomunicazioni Ceca hà ancu unitu à u ghjocu. I cunsumatori cechi aspettaranu prezzi più bassi?

Un aiutu in a forma di una mudificazione di a Legge di Telecomunicazioni

I partiti pulitichi cuminciaru à risolve a situazione in u so modu è accunsenu à una discussione abbreviata di a pruposta. mudificazioni à a Legge di Telecomunicazioni. Tuttu u casu hà digià custatu u Ministru di l'Industria, Jan Mládek, una sedia. È ùn finisce micca cù una sola persona. Hè ancu intervenutu in u prucessu Uffiziu per a Prutezzione di a Cumpetizione. I deputati volenu discutiri tutta l'emenda in gestione accelerata, chì deve risolve sta situazione sfavorevule in u mercatu mobile u più prestu pussibule. Sta lege deve applicà à tutti i telefunini mobile tariffu, micca solu internet mobile.

Assenza di l'operatori mobili

Tuttu duverebbe principià à esse discutitu à a riunione d'aprile di a Camera di Rapprisintanti. U tempu classicu per discutiri di e lege in i cumitati di a Casa hè 60 ghjorni, hè avà scurciatu à 20 ghjorni. In più di a lotta per e cundizioni megliu per i clienti di l'operatori mobili, a lege si applica à a transizione Trasmissione televisiva digitale DVB-T2, chì deve esse assai più liscia. Tuttu deve esse fattu à a fine di u periodu elettorale. Nisunu di l'operatori hè statu invitatu à a riunione sana, chì ùn hè micca piacevule da u presidente di u cumitatu ecunomicu di a Càmera di i Diputati, Ivan Pilny da u muvimentu ANO, per esempiu.

Investigazione da l'Uffiziu Antimonopoliu

L'emenda à l'Attu di Telecomunicazioni ùn hè micca solu in questu. Hà cuminciatu ancu à fucalizza nantu à questu tema Uffiziu Antimonopoliu, chì hà lanciatu a so propria investigazione di l'operatori mobili. Uffiziu per a Prutezzione di a Cumpetizione avia u compitu di sapè s'ellu qualchissia di l'operatori ùn usa micca a so pusizioni dominante, vale à dì s'ellu ùn ci hè micca un cartellu in u mercatu mobile. Hè ghjuntu cù l'affirmazioni chì, per via di i frequenti transizzioni di i clienti da un operatore à l'altru, ci hè un seguitu di prezzu, chì ùn hè micca pruibitu in u quadru di a cumpetizione ecunomica, è cusì l'operatori ponu permette di offre. tariffi illimitati à prezzi altu. Allora chì significa? Ùn ci hè micca evidenza diretta chì ci hè un cartellu da parte di l'operatori mobili in a Repubblica Ceca. Inoltre, l'Uffiziu per a Prutezzione di a Cumpetizione Ecunomica vene cun una suluzione chì aiutava a situazione sana à rinfurzà a pusizione di l'operatori virtuali. Avemu solu aspittà per vede cumu sta azzione sana in a forma di una mudificazione di l'Attu di Telecomunicazioni serà risultatu. In ogni casu, u Primu Ministru Bohuslav Sobotka stessu crede chì i cambiamenti chì a lege puderia purtà creanu abbastanza pressione per calà i prezzi di i servizii mobili è dati.

Donna Samsung car FB

 

U più lettu d'oghje

.