Chiudi annunziu

A settimana passata, Samsung hà dimustratu un speciale in u so paese d'origine, mudellu più putente Galaxy S8 +, chì vanta 6 GB di RAM è 128 GB di almacenamiento. I clienti chì acquistanu u mudellu più putente riceveranu una nova stazione di docking DeX cù u telefunu, chì permette di trasfurmà u smartphone in un computer per u travagliu di l'uffiziu.

Tuttavia, i clienti paganu extra per u rendiment, perchè Galaxy U S8 + costa $ 1018 in Corea di u Sudu dopu a cunversione, vale à dì cunvertitu à i nostri 25 800 CZK. Avà, però, pare chì u mudellu più putente ùn serà micca solu da i Sudcoreani, cumu puderia ghjunghje ancu in altri mercati.

Yonhap News informa chì Samsung hè apertu à l'idea di cumincià à vende una variante più putente Galaxy S8+ ancu fora di a so patria. Tuttavia, tuttu dipende di a dumanda di i clienti in i paesi rispettivi. Allora pudemu assicurà chì u mudellu hà da ghjunghje à a Cina, induve i clienti duveranu mette cù una capacità di memoria più altu. Si tù Galaxy L'S8+ cù 6GB di RAM, 128GB di almacenamiento è u dock DeX bundled andarà in vendita in i Stati Uniti, cù l'Europa ancora da vede.

Puderete cumprà un più putente Galaxy S8+, s'ellu hà fattu à u mercatu cecu? Condividi in i cumenti.

 

Samsung-Galaxy-S8 FB 4

U più lettu d'oghje

.