Chiudi annunziu

A cumpagnia sudcoreana Samsung hà fattu un prugressu significativu in u sviluppu di un telefunu plegable, secondu novi rapporti. Sicondu a rivista TheInvestor, Samsung hà custruitu un prototipu di l'apparechju chjamatu Dual Screen, chì pò esse plegatu inseme è poi sbulicatu à un angolo di 180 gradi. I cerniere seranu allora posti nantu à u spinu trà e duie mità di a visualizazione, è in u statu apertu u dispusitivu tutale deve s'assumiglia à un libru apertu.

Sicondu l'infurmazioni, Samsung hà attualmente urdinatu i cumpunenti necessarii chì seranu utilizati in a produzzione di dui à trè mila telefunini plegabili. Pruvarà attivamente sti telefoni è dopu aduprà tutte e cunniscenze in u disignu di a forma finale di u miticu Galaxy X. Hè suppostu avè solu una visualizazione, chì puderà esse traduttu in a mità di questu. A divisione Samsung Display hè incaricata di a produzzione di i displays stessi - i primi prototipi Galaxy X apparirà più tardi questu annu.

Ancu s'ellu Samsung hè indulgente cù i telefunini plegabili è a data di liberazione ufficiale di i telefuni plegabili ùn hè micca chjaru, l'especulazioni sò chjaru è u primu telefuninu hè previstu di cumparisce cum'è prima di 2018 è à u più tardi in 2019. Pensate chì tali telefuni seranu successu? Fateci sapè in i cumenti sottu à l'articulu.

samsung_foldable_galaxy-X_FB

Surghjente: L'Investitore

U più lettu d'oghje

.