Chiudi annunziu

Quandu a vechja lavatrice ghjunghje à a so fine di a vita, u dilema di quale novu à sceglie vene. Un bloccu classicu di appartamenti ùn offre micca parechje opzioni, per quessa, a maiò parte di a ghjente continua à ghjunghje à u listessu tipu chì avianu in u passatu. Ci sò dui varianti di lavatrici nantu à u mercatu - pre-caricate o top-loaded. Tuttavia, stu fattore ùn deve ghjucà un rolu maiò in a selezzione. Diversi portali di paragone ponu aiutà cù a vostra scelta, per esempiu Facciu u lavatu era dedicatu à u portale Arecenze.cz.

Ancu in u bagnu di un picculu bloccu di appartamenti, pudete mette una lavatrice pre-piena, chì ùn si estende micca in un spaziu pocu cù a so prufundità, è ancu furnisce un spaziu di almacenamentu supplementu sopra. À u listessu tempu, però, ùn perde micca a capacità. Sè avete digià decisu nantu à una di e varianti, a tecnulugia vene dopu. U lavatu ùn deve esse una materia difficiuli è cumplicata, à u cuntrariu - duverebbe fà i travaglii di a casa più faciule.

Avemu, cum'è Samsung Magazine, di sicuru piglià un ochju à quantu à sceglie una lavatrice da Samsung è a tecnulugia chì a cumpagnia sudcoreana prupone in i so lavatrici. I tecnulugii citati facilitanu u lavatu è à u stessu tempu allarganu a vita di l'apparechju è a robba stessa. Ma spiegheremu solu i più impurtanti di elli. Di sicuru, ci sò assai più funzioni è tecnulugia pruposti da i lavatrici Samsung. Dipende da e preferenze è i bisogni persunali di ogni utilizatore.

AddWash

Sicondu un sondaghju di cumportamentu di u cunsumadore di u 2015, per più di 85% di i clienti, a capacità di aghjunghje a lavanderia durante un ciclu di lavatu hè u so desideriu oculatu. A funzione rivoluzionaria AddWash di e novi lavatrici Samsung porta una suluzione in a forma di una porta AddWash. Quessi permettenu di aghjunghje a ropa in ogni mumentu durante u ciclu di lavà. Basta à appughjà u buttone Pausa, apre a porta AddWash, scaccià u pezzu di robba scurdatu è poi cuntinueghja a lavà. Un altru benefiziu hè a pussibilità di aghjunghje lavanderia o ammorbidente solu in un certu stadiu di lavare, per esempiu, durante u lavatu o a centrifugazione.

Samsung AddWash

Tecnulugia EcoBubbleTM

A tecnulugia EcoBubbleTM guarantisci un lavatu d'alta qualità è delicatu grazia à a schiuma attiva, chì hè creata arricchendu u bagnu di lavanderia (mistura di detergente è acqua) cù l'ossigenu, chì attiva l'ingredienti attivi di u detergente (enzimi) ancu à a temperatura più bassa. Induve prima si lavava à 60 ° C, pudete avà lavà à 40 ° C cù u listessu risultatu. Grazie à questu, u ciculu di lavà hè più gentile nantu à a tela, è ancu risparmià assai energia. Tuttu serà lavatu u più dolce pussibule è senza cumprumissu.

Samsung Eco Bubble

Mutore inverter digitale

U mutore inverter digitale garantisce una efficienza energetica più alta, un rumore minimu è un rendimentu eccezziunale di longa durata, chì hè certificatu per una vita di 20 anni. Stu mutore usa magneti per un funziunamentu più silenziu è cunsuma menu putenza cà un mutore universale. Grazie à questu, ùn ci hè micca attritu miccanicu è usu di i so cumpunenti.

StayClean DrawerTM

A funzione di risciacamentu cù l'acqua apposta di u dispenser garantirà chì ùn ci sarà micca depositu di lavare in polvere o ammorbidente è chì tuttu serà utilizatu durante u lavatu. Ogni volta chì l'agente entra in u tamburinu, a funzione StayClean DrawerTM hè attivata, chì flushes u dispenser. Questa funzione face parte di e lavatrici Samsung WW5000J.

Funzione Bubble Soak

Cù a funzione ausiliaria Bubble Soak, pudete eliminà e macchie assai stubborn, per esempiu da l'alimentariu, u maquillaje, l'erba o u sangue. A funzione Bubble Soak dura 30 minuti, hè entrata prima di u prugramma sceltu, è durante questu a scuma attiva agisce intensamente nantu à u tela.

Samsung Buckle FB

Una nova lavatrice cù un bonus attraente

Inoltre, i clienti di a marca Samsung seranu cuntenti cù un avvenimentu bonus di primavera. In u periodu da 15 d'aprile do 4 di ghjugnu In 2017, hè pussibule prufittà di un scontu di prezzu nantu à un totale di 10 mudelli selezziunati di lavatrici, nantu à quale pudete salvà. 1 CZK. U bonus pò esse riscattatu in i magazzini selezziunati in a Repubblica Ceca è in Slovacchia attraversu una registrazione faciule à www.samsung-bonus.eu. Sceglite a lavatrice adatta per a vostra casa.

U più lettu d'oghje

.