Chiudi annunziu

Samsung cù u primu mudellu da a so linea premium Galaxy S vantava per a prima volta in marzu 2010. Samsung Galaxy U T959 (hè statu marcatu Samsung Vibrant à T-mobile) avia un display Super AMOLED 4″ cù una risoluzione di 480 x 800 pixel (prutettu da Corning Gorilla Glass), un frontale VGA è una camera posteriore di 5 megapixel cù a capacità di gira video in risoluzione 720p (HD) à 30 frames per seconda, 512 MB RAM, un processore Samsung cù un core unicu clock à 1 GHz è una batteria cù una capacità di 1500 mAh.

Hè da nutà chì questu era un mudellu per u mercatu di i Stati Uniti, per quessa chì u telefunu avia una designazione speciale per u T-mobile americanu. In Auropa, un mudellu marcatu Samsung I9000 hè statu vindutu Galaxy S, chì hè statu ancu mostratu à u mondu in marzu di u 2010, ma principarmenti hà avutu un buttone di casa hardware. Per via di questu, u disignu era ancu notevolmente sfarente. Tuttavia, tuttu u restu, cumpresi dimensioni (eccettu u pesu), era identica à u T959 Galaxy S.

Prima Samsung Galaxy Cù vs. Samsung Galaxy S8:

È avà, ottu anni dopu, i Sudcoreani sò ghjunti cù l'ultimu telefuninu flagship di a so marca, chì hè completamente diversu. Avete preparatu un bellu paragone TuttuApplepar, chì hà dimustratu in u so video quantu hè u turnu Galaxy S cambiatu da u primu mudellu à l'ultimu. Samsung hà cambiatu à altri materiali, hà ingrandatu significativamente a visualizazione, chì naturalmente hà aumentatu significativamente e dimensioni di u telefuninu (finu à u grossu), trasladò a camera è i porti, è rimpiazzatu i buttoni capacitivi (hardware più tardi) cù software.

In più di u disignu, u YouTuber hà paragunatu ancu l'ambiente di u sistema, a visualizazione, u rendiment è infine, sicuru, a camera, induve pudete vede e foto comparative è video à a fine.

Galaxy Cù vs Galaxy S8 FB

U più lettu d'oghje

.