Chiudi annunziu

Introduttu da Samsung u mese passatu Galaxy S8 (è di sicuru Galaxy U S8+) hè u primu smartphone in u mondu chì vanta u novu Bluetooth 5.0. Questa hè certamente una grande nutizia, ma chì significa veramente per u pruprietariu di l'"ace-ottu" à a fine? Hè pussibule aduprà alcuni di i vantaghji di u novu standard quandu l'accessori (altoparlanti, cuffie, radio di vittura, wearabili etc.) ùn l'avete ancora ? Sè, cum'è futuri pruprietarii di u novu rè da Samsung, vulete sapè e risposte à queste dumande, allora l'articulu d'oghje hè perfettu per voi.

Ciò chì hè novu in Bluetooth 5.0:

Cosa hè veramente novu in Bluetooth 5.0? L'ultimu standard vene inseme cù trè funzioni mejorate. In particulare, si vanta una gamma megliu, una velocità di trasmissione più alta, è a capacità di trasmette più dati in un "missaghju", ma fighjemu a nutizia in un pocu più detail.

Megliu ghjunghje

Comparatu à a versione precedente, u novu Bluetooth 5.0 hà finu à Gamma 4x megliu, chì significa chì invece di i 60 metri originali, Bluetooth 5.0 righjunghji un 240 metri teorichi. U Gruppu di Interessi Speciali Bluetooth (BSIG) promette cusì chì cù u novu standard pò esse essenzialmente copre tutta a vostra casa, chì hè assolutamente ideale per l'Internet di e Cose. Allora si cumprate cuffie cù u tempu o parlante cù Bluetooth 5.0, pudete lascià Galaxy S8 in casa è andate à sdraia in u giardinu di a piscina, a musica serà sempre ghjucata bè.

Velocità più alta

Bluetooth 5.0 hè paragunatu à u so predecessore 2 volte più veloce. Questu significa chì u novu standard pò trasfiriri dati à una velocità di 50 Mb/s invece di 25 Mb/s di a versione precedente. Tuttavia, hè impurtante à nutà chì questi sò solu vitezza teorichi chì sò stati misurati in u laboratoriu in cundizioni ideali (senza ostaculi, etc.). In pratica, a velocità più alta puderia significà un accoppiamentu più veloce di l'accessori à u telefunu, ma dinò avete bisognu di avè i dui dispositi cù Bluetooth 5.0.

Più dati (u più interessante)

Mentre chì per una gamma più bona è una velocità più veloce avete bisognu di Bluetooth 5.0 micca solu in u vostru telefunu, ma ancu in l'accessori cunnessi, a capacità di trasfiriri più dati hè diversa. Un missaghju (simile à un pacchettu) trasferendu dati da un dispositivu (telefonu) à un altru (per esempiu, parlante) novu cù Bluetooth 5.0 cuntene finu à 8 volte più dati. Questu significa in pratica chì Galaxy U S8 hè capaci di ghjucà musica senza filu nantu à dui parlanti à u stessu tempu, cusì pudete creà una sorta di "stereo" falsa.

Pò esse ancu utile quandu voi è un amicu vulete sente a listessa canzone chì solu avete in u vostru telefunu. Basta à Galaxy Cunnette i vostri cuffie wireless è u vostru amicu à u S8, è voi è ellu pudete sente a listessa canzone, ognunu in i so cuffie. A bona nutizia hè chì avete bisognu solu un accessori cù Bluetooth 4.2 o più bassu per sta novità più interessante.

Aghjurnatu circa un grande video da un YouTuber Brands Brownlee, chì mostra chjaramente cumu hè Galaxy S8 capace di ghjucà a stessa canzone nantu à dui parlanti à una volta:

Galaxy S8 Bluetooth 5.0 MKBHD FB

surghjente: androidCintraliItaliana wikipedia

U più lettu d'oghje

.