Chiudi annunziu

L'embargo di l'infurmazioni hè finitu oghje Galaxy S8, cusì a maiò parte di i servitori tecnulugichi stranieri vantavanu assai recensioni di u novu flagship da Samsung. I critichi anu accunsentutu in modu eccessivo chì a "Display Infinity" hè assolutamente stupente, in gran parte per u fattu chì a visualizazione occupa 80% di u fronte. Malgradu i grandi diagonali di 5,8 è 6,2 inch à u primu sguardu, i ghjurnalisti elogianu a tenuta còmoda di u telefunu in una manu.

Dan Seifert di A Lunatics Lament:

Mi piace assai a forma slimmer è u fattu chì mi permette di avè una visualizazione assai più grande senza Galaxy S8 usatu troppu ingombranti. U pannellu Quad HD Super AMOLED hè veramente eccellente, nitido è bellu luminoso ancu in l'esterno in u sole direttu. Possu dì senza esagerazione chì Galaxy U S8 hà u megliu display chì aghju mai vistu in un smartphone.

Brian Heater di TechCrunch:

L'aghju utilizatu solu dapoi qualchì ghjornu Galaxy S8+ è si adatta cum'è un guantu. Malgradu a visualizazione di 6,2-inch, si sentia cum'è una 5,5-inch iPhone 7 Plus. U telefunu era faciule da manighjà cù una manu, chì aghju sicuramente apprezzatu.

Steve Kovach da Business inglese insider:

Questu hè un dispositivu impressiunanti. Galaxy U S8 hà un display di 5,8-inch, dunque più grande di iPhone 7 Plus, ma in fattu u corpu hè più slimmer è più attraente. Paragunatu à u novu telefunu da Samsung pare iPhone robusta è obsoleta. Semu sempre più vicinu à avè telefoni cù display in tuttu u fronte.

Lance Ulanoff di Mashable:

Oghje, sè vo avete intesu chì un telefunu hà un display di 6,2 inch, pensate immediatamente à un corpu enormu. Ma Galaxy U S8 + hè inusualmente strettu, cù un rapportu d'aspettu di visualizazione 18,5: 9. Inoltre, i bordi sò smussati - sia davanti è daretu - simili à u u Galaxy S7. Allora u risultatu hè un telefuninu chì pare un pocu allungatu, ma si senti bè per mantene è ùn si senti micca un pocu grande.

Walt Mossberg, rapportu per Recode:

Samsung hà cambiatu cumplettamente a regula stabilita chì i grandi display significanu telefoni enormi. Ancu s'è u più chjucu di i dui novi "ace-eights" hà una visualizazione più grande di u più grande iPhone 7 In più, hè assai più strettu, più faciule da tene è si mette perfettamente in a vostra sacchetta.

Ma in ordine per Samsung à u Galaxy U S8 offre a visualizazione assai vantata cù biselli minimi, hà avutu à sguassà u buttone fisicu di casa. U sensoru di l'impronta digitale chì hè stata integrata in questu hè cusì spusatu à u spinu di u telefunu accantu à a camera, chì hè un grande stumbling block. Certi critichi anu criticatu bè sta mossa da u giant sudcoreanu.

Ma, cum'è avà sapemu, Samsung hà pruvatu à custruisce u lettore sottu à a visualizazione, ma ùn hà micca travagliatu, cusì à l'ultimu mumentu hà sceltu l'unica opzione chì puderia fà per mantene u sensoru in u telefunu - hè stata postu nantu à u spinu. .

Nicole Nguyen da BuzzFeed News:

U lettore di impronte digitali hè tradiziunale sempre integratu in u buttone di casa. Sta volta à Galaxy Ma cù u S8, u buttone di hardware hè sparitu è ​​​​u sensoru si trasfirìu à u spinu di u telefunu. In ogni casu, u prublema hè chì a camera accantu à u sensoru hè a stessa à u toccu, cusì spessu l'aghju brutta.

Dan Seifert di A Lunatics Lament:

U lettore hè pusatu troppu altu, cusì aghju avutu prublemi per ghjunghje cù u mo dito indici, ancu cù un più chjucu. Galaxy S8. Allora aghju avutu à allungà u mo dettu assai per ancu ghjunghje à u sensoru. U sicondu prublema era u locu ghjustu accantu à a camera, induve spessu mette u dito nantu à a lente invece di u lettore, chì sempre faceva brutta.

Se vulete leghje recensioni cumplete da i siti di i Stati Uniti, pudete accede à elli via i ligami nantu à i nomi di u servitore. Sè preferite u cecu o Slovacco è ancu ùn vulete leghje, allora ricumandemu u video da Fony.sk, chì pudete truvà quì sottu. In u nostru parè, hè bellu fattu è amparate tuttu ciò chì hè impurtante in 17 minuti.

Di sicuru, l'editori di Samsung Magazine seranu ancu quì Galaxy S8 per esse rivisu inseme cù a stazione di docking DeX in u futuru prevedibile. Per avà, avemu avutu solu l'uppurtunità di pruvà u telefunu per uni pochi d'ore à a cunferenza Samsung. Ma s'è vo site ancu interessatu à e prime impressioni da questa prova, assicuratevi di cuntattate in i cumenti sottu, seremu felici di scriveli per voi.

Samsung Galaxy S8 SM FB

U più lettu d'oghje

.