Chiudi annunziu

Quandu Samsung lancia un novu pruduttu, di solitu ùn esita à liberà qualchi infurmazione, è qualchì volta ancu un video, nantu à ciò chì u prucessu di fabricazione o di prova pare. Avemu avutu ancu aspittà dopu a presentazione ufficiale di u mudellu flagship Galaxy S8 è più recente informace ci anu cunfirmatu chì ùn avemu micca sbagliatu.

Samsung hà bisognu dopu à a debacle cù Galaxy Note7 restaurà a fiducia di i clienti in i so prudutti è logicamente ùn vole micca chì una situazione simili si ripresenta. Certi informace sfurtunatamenti sò difficiuli di truvà è a maiò parte di elli sò in u documentu Q & A in u situ web di Samsung. Sè vo site interessatu in questu tema, vi ricumandemu di sicuru di piglià un ochju à u documentu (ligame).

Pudete vede u prucessu di teste di u telefunu in u video sottu Galaxy S8 à Galaxy S8+. Hè ancu interessante di nutà chì e batterie, ancu s'ellu sò sempre fabricate da a divisione Samsung SDI, sò infine sottumessi à una autorità di certificazione di terzu, chì significa chì l'ispezione hè ancu realizata da un istitutu chì ùn hè micca propiu di Samsung. Inoltre, ogni bateria hè sottumessu à una seria di ottu cuntrolli, cusì u risicu di splusioni è danni di a bateria deve esse veramente minimu. Ghjudicate per voi stessu.

galaxy-s8-test_FB

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.