Chiudi annunziu

Telefuninu fallimentu di vendita Galaxy Note7 duveria vede u so successore questu annu. Cù novi informaceMing-Chi Kuo mi apparsu, unu di i principali analisti chì hè assai vicinu à Samsung è Apple. I novi speculazioni parenu assai interessanti, cumpresa per esempiu a presenza di un giganti 6,4-inch QHD + display è una camera doppia.

Puru dopu à u fiasco cun Galaxy U Note7 hà riclamatu tutta a linea di Samsung Galaxy A Nota serà annullata, ùn hè micca, è sicondu Kuo, Samsung si prepara per un spettaculare ritornu. Aspettatu Galaxy U Note 8 duveria esse u primu smartphone da Samsung à presentà una camera doppia. Hè statu speculatu prima in cunnessione cù Galaxy S8 è S8 +, ma cum'è risulta, i mudelli di punta dighjà presentati anu "solu" una lente di càmera.

Ci deve esse dui sensori diffirenti in a Nota 8 - unu 12Mpx è l'altru 13Mpx. Sicondu i primi scatti, duverebbe esse una cumminazione di una lente larga è una lente telephoto. In u risultatu, a camera deve pruduce foto simili à quelli di iPhone 7 Plus, vale à dì cù un effettu di fondo sfucatu. Infine, ma micca menu, a camera duveria offre un zoom otticu trè volte è a stabilizazione otticu di l'imaghjini (OIS) ùn deve esse micca mancatu. Sicondu l'analista, a camera deve esse assai megliu cà u v iPhone 7 Plus o intornu à u listessu livellu cum'è l'iPhone 8, ancora da esse annunziatu.

galaxy-nota 8_FB

In più di ciò chì sopra, deve Galaxy A Nota 8 uttene ancu un display AMOLED curvatu di 6,4 inch cù risoluzione QHD + è un lettore di impronte digitali, chì serà situatu in u spinu di u telefunu. Avemu da aspittà un lettore integratu in u pannellu di visualizazione per qualchì tempu - a tecnulugia ùn hè micca pronta. Kuo hà dettu ancu di i processori, secondu a regione, u telefunu serà alimentatu da Exynos 8895 o Snapdragon 835.

Chì serà a realità, nimu sà, salvu Samsung stessu. Tuttavia, datu a storia di l'analista, pudemu queste informace cunsiderà precisu è probabilmente ùn sarà micca luntanu da a verità.

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.