Chiudi annunziu

A cumpagnia Samsung hà stabilitu a cooperazione cù u primu fotografu cecu Herbert Slavík è hà creatu una mostra unica di e so opere nantu à i moderni TV QLED. Questa mostra, chjamata HRY, si svolge in a galleria QLED in u Kotvo di Praga (Revoluční 655/1, Praga 1) da 18. 4. do U 21 d'ottobre, 5. I visitori ponu vede ogni ghjornu da 9.00 do 20 ore. U prezzu di l'ingressu à a mostra hè gratuitamente.

L'idea di una mostra muderna cù schermi digitale hè nata in u capu di Herbert Slavík parechji anni fà. Tuttavia, solu avà in cunnessione cù i novi TV Samsung QLED hè cuminciatu à piglià una forma più concreta. "Pensu chì hè u futuru vicinu, cù i TV QLED digià prisenti, chì l'esibizioni è e presentazioni di foto saranu largamente nantu à i migliori pannelli digitali senza frame. Tuttavia, ùn vogliu micca dì una presentazione, ma a visualizazione di una foto nantu à una schermu. U dinamisimu di e foto, u voluminu di culore 100%, i cuntrasti è u neru profondu assicurarà una impressione completamente diversa da quella chì hè attualmente offerta da e foto stampate. Cusì, quandu cammina per u spaziu di mostra, una persona pò percive emozioni completamente diverse da prima ". dice Herbert Slavík, dicendu chì farà u primu passu versu rializà a so visione grazia à i televisori Samsung QLED in una mostra unica di e so ritratti catturà mumenti sportivi.

"In l'anni, aghju participatu à 14 Ghjochi Olimpichi cum'è fotografu, u sport hè unu di i temi cintrali chì mi piace à fotografà. Culori, luci, emozioni, hè ciò chì mi piace di u sportu è cercu di trasmette l'atmosfera eccezziunale di i lochi sportivi per mezu di e fotografie. Ma micca da una perspettiva di reportage o documentale, ma da una perspettiva artistica è astratta. In u mo parè, a tecnulugia muderna è i sporti dinamichi sò una partita perfetta, cusì a visualizazione di ritratti sportivi nantu à schermi digitale hè un passu logicu., " Herbert Slavík spiega u tema di a mostra.

A stampa perfetta nantu à Samsung QLED TV hè furnita da a tecnulugia Quantum Dot, custruita nantu à cristalli microscòpichi, chì ognuna emette un culore specificu. Grazie à elli, a TV hè capaci di vede u voluminu di culore 100%. A tecnulugia Ultra Black, vale à dì una capa anti-riflettente chì elimina i riflessi indesiderati, migliurà a percepzione di u neru è, in cumminazione cù una luminosità alta (finu à 2 000 nits), crea un cuntrastu eccezziunale di l'imaghjini.

Samsung QLED TV Gallery Herbert Slavik

U più lettu d'oghje

.