Chiudi annunziu

Samsung, o Samsung Display, hè u più grande fabricatore di pannelli OLED in u mondu. A cumpagnia copre più di 95% di tutta a produzzione mundiale è hè sempre in cerca di novi modi per aumentà u so scopu. Mentre chì i pruduttori di pannelli cuncurrenti si concentranu nantu à a produzzione di pannelli OLED di sesta generazione, Samsung cerca a capacità di produzzione è l'aghjustà e linee per a produzzione di a prossima generazione di display.

Cù novi informaceAghju scontru The Investor server, à quale un analista hà cunfirmatu chì Samsung hè attualmente interessatu à a produzzione di pannelli di settima generazione. A pruduzzione di novi schermi deve principià in u sicondu trimestre di l'annu prossimu, è pudemu aspittà, per esempiu, schermi flessibili cù risuluzione 4K (cù 800 punti per inch). Cù stu passu, Samsung vulerà cunfirmà a so pusizioni di punta in stu segmentu.

"I picculi cuncurrenti ghjunghjeranu à u voluminu di capacità di produzzione di display OLED di sesta generazione in l'anni à vene. Tuttavia, Samsung pruverà à aumentà a produtividade producendu pannelli di settima generazione "., CEO di UBI Research hà dettu in un rapportu recente, Yi Choong-hoon.

samsung_display_FB

Surghjente: SamMobile

Temi: ,

U più lettu d'oghje

.