Chiudi annunziu

Samsung ùn hà micca piace à i so fanni troppu quist'annu quandu hà annunziatu chì a camera Galaxy U S8 hà esattamente i stessi parametri chì u sensoru di l'annu passatu Galaxy S7 à Galaxy S7 bordu. Ma l'ingegneri di Samsung sta volta anu cura di u software chì opera a camera (esattamente cumu, amparate quì), cusì u novu mudellu piglia megliu ritratti è registra video megliu cà u flagship di l'annu passatu. Ma ci hè una diffarenza in tuttu, è se sì, quantu hà migliuratu a camera? Chì vi mustrarà Super Safe TV in u so novu paragone.

A camera frontale hà ricivutu una mellura significativa, chì hà migliuratu da 5 megapixels à 8 megapixels. I ritratti sò dunque significativamente più sharper, ma d'altra banda, in cuntrastu Galaxy U S7 hà un finitu più strettu, chì hè impracticable per i gruppi, per esempiu. Stabilizazione di l'imagine hè notevolmente megliu in u novu mudellu, ancu in u casu di a camera frontale.

Se ci focalizemu nantu à a camera posteriore, solu cambiamenti minori sò stati fatti quì. In cundizioni d'illuminazione ottimali, i dui telefoni piglianu foto in fondu u listessu. Galaxy U S8 piglia megliu ritratti soprattuttu di notte in luce povera. Quandu si spara video 4K, i dui telefoni sò torna uguali, solu u Galaxy L'imaghjini di u S8 hè un pocu più stabile, è quandu si filma video in muvimentu, hè ancu di megliu qualità.

Galaxy S8 vs Galaxy Camera S7 FB

U più lettu d'oghje

.