Chiudi annunziu

Ùn hè pocu cumu per un smartphone appena lanciatu per affruntà certi prublemi. In u cursu di a prova di u produttu, micca tutte e mosche sò sempre truvate, è l'errori, chjuchi è grandi, appariscenu solu quandu i clienti stessi li trovanu. Galaxy U S8 ùn hè micca eccezzioni. Pocu pocu fà avemu infurmatu nantu à i schermi rossi, avà pare chì u novu mudellu di punta di Samsung hà un altru prublema, ma sta volta cù una carica wireless veloce.

Users Galaxy U S8 è S8 + cunfirmanu chì ùn hè micca pussibule di carricà i telefuni cù carica wireless originale. Sicondu i primi indicazione, pare chì incompatibilità cù u standard Qi, chì incontra i pads di carica più vechji da Samsung. Si dice chì una suluzione tempurale hè l'usu di caricatori wireless "stranieri" da un altru fabricatore, chì, però, sò significativamente più lenti per l'absenza di supportu di carica rapida.

Tuttavia, micca tutti i pads di carica funzionanu, alcuni riceveranu una notificazione da u telefunu chì a carica wireless hè sospesa per incompatibilità. Ma a quistione resta perchè i caricatori originali fabbricati da Samsung stessu ùn funziona micca cù u so propiu pruduttu. A cumpagnia sudcoreana duveria mette tuttu in ordine, ma ùn avemu micca ricevutu una dichjarazione ufficiale.

I fori di discussione dicenu ancu chì Samsung hà fattu solu un bug in u firmware di u telefuninu, chì puderia risolve cù un aghjurnamentu imminente. Pudete vede i prublemi di carica per sè stessu in u video sottu. Avete ancu affruntà stu prublema? Fateci sapè in i cumenti sottu à l'articulu.

Actualizazione 28/4

Dichjarazione annantu à u prublema da l'uffiziu di rapprisentazione ceca di Samsung:

"Basatu nantu à a nostra investigazione iniziale, questu era un casu individuale induve un caricatore wireless micca genuinu hè statu utilizatu. Galaxy U S8 è S8 + sò cumpatibili cù tutti i carichi wireless liberati da 2015 è fabbricati o appruvati da Samsung. Per assicurà chì u caricatore wireless funziona bè, ricumandemu fermamente chì i cunsumatori utilizanu solu caricatori appruvati da Samsung cù i nostri prudutti ".

galaxy-s8-FB

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.