Chiudi annunziu

Nta l'ultimi anni, l'imprese tecnologiche sò diventate sempre più interessate in vitture autonome. Google i prova a so suluzione Apple è u più luntanu hè di sicuru Tesla. Ma Samsung vole ancu avè un pezzu di torta, cusì hà da cuntribuisce ancu un pocu à u mulinu. Circa un annu fà, a cumpagnia hà mudificatu una pista di corsa chì pussede in Corea di u Sudu per pruvà cumpunenti per una vittura autonoma. Ma avà hà avutu permessu di guidà a vittura nantu à e strade pubbliche.

Circuitu di prova Samsung in Corea di u Sud

L'autorizazione di Samsung hè stata cuncessa da u ministeru sudcoreanu, è a cumpagnia spera chì furnisce risultati di teste più detallati chì l'aiuteranu à sviluppà megliu sensori è moduli di computazione operati da intelligenza artificiale. A so affidabilità di punta hè, sicuru, assolutamente necessaria quandu a vittura hè messa in serviziu.

Mentre puderia pare chì u giant sudcoreanu hà daveru piani di presentà a so propria vittura autonoma, i so ultimi movimenti ùn significanu micca necessariamente chì succederà. Young Sohn, u direttore di u dipartimentu strategicu di Samsung, hà digià dichjaratu chì ùn anu micca da creà a so propria vittura chì puderia guidà stessu. Hè cusì pussibule chì a cumpagnia finisce per sviluppà solu cumpunenti avanzati è software chì venderà à altre cumpagnie. Ancu a vittura ch'ellu prova attualmente ùn hè micca di a so propria pruduzzione. Questu hè unu di i mudelli Hyundai.

Samsung Car FB

surghjente

U più lettu d'oghje

.