Chiudi annunziu

Mercuri dopu meziornu, almenu per i telefoni Samsung Galaxy S8 + da u mercatu liberu, una aghjurnazione di firmware hà cuminciatu à esse dispunibule cun noi, chì deve risolve. u prublema cù i bordi rossi di u display. Stu prublema hà disturbatu assai persone, ma Samsung hà dichjaratu chì ùn ci era micca bisognu di una lagnanza è hà preparatu un aghjurnamentu.

Allora ella hè ghjunta à noi solu uni pochi di ghjorni dopu hè stata liberata per i clienti in Corea di u Sud. Hè 426 MB è sicondu a descrizzione, migliurà l'ottimisazione di u culore, i paràmetri còmode, migliurà a stabilità di u dispositivu, corregge i bug è aghjunghjenu funzioni novi.

In generale, aghjurnemu l'editoriale Galaxy U S8 + hà pigliatu 7 minuti. Tuttavia, deve esse cunsideratu chì avemu più di 200 applicazioni installate, u cuntrollu di quale pò rallentà u prucessu d'aghjurnamentu. In ogni casu, hè una quistione chì l'applicazioni installate ùn sò micca verificate finu à dopu chì u PIN di a carta SIM hè statu inseritu, quandu a pantalla di casa di l'utilizatore hà digià principiatu, ma u messagiu appariscerà sempre in e notificazioni per qualchì tempu. Un aghjurnamentu hè in corso Android. Solu dopu sparirà è u tradiziunale cumpariscerà informace Actualizazione di u software: U dispusitivu hè statu aghjurnatu.

Avete digià scaricatu l'aghjurnamentu? L'avete ancu dispunibile per mudelli di i trè operatori cechi ? U novu firmware hà risoltu u vostru prublema? Avete trovu novi funziunalità chì Samsung prumetti ma ùn specifica micca? Condividi e vostre osservazioni in a discussione.

Samsung Galaxy S8 FB

U più lettu d'oghje

.