Chiudi annunziu

Inseme à i so smartphones di punta, Samsung presenta ancu una gamma diversa di accessori chì combina l'eleganza, l'intrattenimentu, ma soprattuttu funziunalità di a più alta qualità.

Prutezzione pratica contra i danni

I clienti ponu sceglie trà un totale di sette tippi di coperchi protettivi è imballaggi. p.e. i casi classici di silicone sò dispunibuli in parechji culori, ma i pruprietarii ponu ancu optà per un casu trasparente ultra-sottile chì hè quasi invisibili in u telefunu (prezzu cunsigliatu 599 KNo. a 399 CZK).

A copertina d'Alcantara hè assai piacevule à u toccu, mette in risaltu u lussu di designu di u smartphone è à u stessu tempu hè assai resistente à a terra (prezzu cunsigliatu 999 CZK).

L'offerta include ancu a cuperta protettiva ben cunnisciuta cù un teclatu QWERTY amovibile in neru o u casu flip LED View (prezzu cunsigliatu 1 CZK). Questu permette una panoramica constante di notifiche impurtanti o riceve chjamate semplicemente trascinendu nantu à a copertina. Inoltre, u casu hè assai praticu è grazia à a sacchetta interna, pudete sempre avè una carta di visita à manu.

A ghjudizia culurita hè offerta da a copertina in dui parti, grazie à quale pudete cambià l'aspettu di u smartphone secondu e vostre preferenze (prezzu cunsigliatu 399 CZK).

L'esperienze di foto o video ponu esse godute in cunfortu grazia à a pratica casu Clear View Standing, chì funziona ancu cum'è un stand per smartphone (prezzu cunsigliatu 1 CZK).

Pruvate a realtà virtuale

Samsung Matos VR porta una sperienza unica di realtà virtuale, solu cù l'occhiali di designer. I vetri sò in forma ergonomica per assicurà u massimu cunfortu è comodità per l'utilizatori. Inoltre, u novu controller, chì hè furnutu cù un sensoru di muvimentu o touchpad, offre una manipulazione simplice è à u stessu tempu più spaziu per l'intuizione è u muvimentu naturali. I vetri Gear VR sò dispunibili à un prezzu di vendita suggeritu 3 CZK.

Un urdinatore persunale in a vostra sacchetta

Nova facilità Samsung DeX, chì hè cumpatibile cù u mudellu Galaxy S8 i Galaxy S8+, offre l'esperienza di un computer desktop full-fledged in cunnessione cù un smartphone. L'utilizatori simpricimenti inserisce u so telefunu in a stazione DeX, chì cunnetta via HDMI à un monitor o TV, è cunnette un teclatu è un mouse via Bluetooth, USB o tecnulugia RF. Inseme, offrenu à l'utilizatori un ambiente cù un sistema operatore Android, chì permette di utilizà l'applicazioni, risponde à i missaghji, edità documenti o fighjà video direttamente da u vostru smartphone, ma nantu à un grande monitor, è cuntrullà tuttu cù un mouse è un teclatu. Grazie à a cullaburazione cù Microsoft è Adobe, Samsung Dex supporta Microsoft Office è l'applicazioni mobile da Adobe, chì prima ùn era micca pussibule in i telefoni intelligenti. Samsung DeX serà dispunibule nantu à u mercatu cecu à un prezzu cunsigliatu 3 CZK.

Carica intelligente

A carica ùn puderia micca esse più faciule oghje. Stand di ricarica wireless Convertible permette di carica assai rapidamente è cunfortu senza a necessità di cunnessione di cable supplementu. Ogni volta chì hè necessariu, basta à mette u smartphone in u stand è ùn ci hè bisognu di preoccupassi. Grâce à l'option de positionnement, il peut être chargé en deux positions - verticalement dans un support ou horizontalement comme sur un tapis. L'accessori sò dispunibili in neru è marrone à RRP 1 CZK.

I caricatori rapidi sò ancu dispunibili in u menu batteria esterna cù una capacità di 5 mAh in blu è neru à u prezzu cunsigliatu 1 CZK.

Camera 360 ° cù spartera istantanea di sperienze

Camera compatta è ligera samsung gear 360 hà migliuratu u disignu è e caratteristiche per un usu più faciule
è cuntrollu intuitivu, facendu un cumpagnu ideale micca solu per viaghjà, ma ancu per passà u tempu cù l'amichi. A camera hà una quantità di funzioni interessanti, grazia à quale pudete registrà video originali in risuluzione 4K, chì ponu esse immediatamente aghjuntu à e rete soziale (supporta Live streaming) o via l'occhiali di realtà virtuale Samsung VR dopu a sincronizazione cù un smartphone. L'utilizatori di Gear 360 ponu sceglie trà una varietà di modi di visualizazione, strumenti di editazione, effetti fotografici è filtri quandu registranu per adattà u cuntenutu à i so bisogni è i so gusti. U Gear 360 serà vendutu in a Repubblica Ceca à un prezzu cunsigliatu di CZK 6.

Galaxy Accessori S8

U più lettu d'oghje

.