Chiudi annunziu

I pannelli OLED, chì Samsung hà utilizatu in i so telefoni per parechji anni, anu i so vantaghji è disadvantages. Da un latu, mostranu i culori più vividly, i pruduttori ponu curvarli, è se mostranu soprattuttu neri, sò significativamente più ecunomichi cà LCD. Sfurtunatamente, soffre ancu di una cosa mala. U burn-in visibile pò accade se un elementu hè visualizatu in u stessu locu per un bellu pezzu. È stu prublemu avia dinù esse risolta da Samsung u Galaxy U S8 è u so novu buttone di casa.

U buttone di casa di u software hè attivatu Galaxy L'utilizatore pò stabilisce u S8 in modu chì hè sempre mostratu nantu à a visualizazione, vale à dì ancu quandu u screnu hè altrimenti off. Questu hè un prublema, però, perchè dopu un pocu tempu u buttone certamenti brusgià in a visualizazione. Allora i Coreani di u Sudu sò ghjunti cù una suluzione ingegnosa è programatu u buttone per muvimenti constantemente ligeramente, perchè sempre mostra "in un altru locu".

In ogni casu, u cambiamentu hè cusì minimu chì l'utilizatore ùn hè mai capace di registrà, ma à u stessu tempu, u buttone ùn brusgia micca in a visualizazione. Inoltre, u buttone si move solu quandu u dispusitivu hè chjusu. In u casu di altri buttuni di navigazione di software, nunda di simile succede. Ma Samsung assume chì l'utilizatori ùn utilizanu micca u telefunu à volte, cusì in u so casu brusgiassi cum'è a chjave di casa, chì pò esse lasciata essenzialmente in permanenza.

Galaxy S8 buttone di casa FB

surghjente

U più lettu d'oghje

.