Chiudi annunziu

Ùn ci hè mai abbastanza wallpapers, cusì una volta vi purteremu un riassuntu di i più ininteressanti chì avemu scontru in un articulu. Ùn li mancava micca cusì sfondi da Galaxy S8, Galaxy Tabulazione S3 nè cume sò ideale per i display AMOLED è cusì salvà u vostru batterie telefonu.

Oghje vi purtemu u più grande riassuntu di tutti i tempi. Allora sì sì stancu di u vostru wallpaper attualmente stabilitu è ​​avete digià rimpiazzatu tutti i nativi parechje volte, allora avemu 38 sfondi tematichi per voi. Ci sò categurie cum'è mare, Londra, acqua, celu o ancu tramontu. Avemu sempre sceltu da 4 à 5 di i migliori sfondi per ogni categuria è pudete scaricà tutti in una risoluzione di 1080 x 1920, vale à dì cù un rapportu d'aspettu di 16: 9, vale à dì u listessu cum'è a maiò parte di i telefoni di punta d'oghje.

Sè vo vulete scaricà unu di i sfondi, basta à cliccà nantu à ellu mentre scorri à traversu a galleria per ingrandà lu, tene u to dito nantu à ellu è salvà in u vostru telefunu. Una volta avete u wallpaper salvatu, basta à visità u Settings, in a sezione Wallpaper selezziunà l'imaghjini telecaricati è mette in fondu.

 

Acqua

 

Struttura

 

Cielo

 

Paese

 

Tramontu

 

Londra

 

mare

 

Natura

38 sfondi FB

surghjente: sammobile

U più lettu d'oghje

.