Chiudi annunziu

U giant sudcoreanu hà equipatu i so smartphones cù u sistema operatore Tizen cù processori da a cumpagnia chinesa relativamente scunnisciuta Spreadtrum. Sfurtunatamente, i telefoni smartphones cù Tizen sò attualmente limitati solu à certi mercati è ùn anu micca ghjuntu à noi. In ogni casu, secondu a dichjarazione, Spreadtrum hè aspittendu à approfondisce a so cuuperazione cù Samsung è à pudè participà micca solu in a creazione di telefoni low-end, ma ancu in a produzzione di mudelli di punta.

A cumpagnia di u fornitore hà prucessori abbastanza interessanti in a so cartera. Hà, per esempiu, un chipset di ottu core 64-bit, chì hè fabricatu cù a tecnulugia Intel 14nm. U processatore hà ancu un chip graficu Imagination PowerVR GT7200 è un mudellu LTE cù supportu per tutte e rete. U chipset supporta ancu e camere duali finu à 26 megapixels, sparendu in risoluzione 4K è arregistrendu scene 3D. Ultimu, ma micca menu menu, u chip graficu riesce à vede u cuntenutu nantu à a visualizazione cù una risoluzione massima di 2 x 560 pixel.

Ancu s'ellu Spreadtrum hè buzzing cun eccitazione chì Samsung pruducerà i telefoni smartphones Tizen in e cunfigurazioni più alti, Samsung ùn hà ancu cunfirmatu o ancu insinuatu una cosa cusì.

tizen-Z4_FB

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.