Chiudi annunziu

Dui mesi fà, un telefuninu misteriosu chì curria u sistema operatore Tizen in a so terza versione apparsu in a basa di dati in linea di a FCC. Tandu si speculava chì seria un mudellu Z4 è avà si trova chì e speculazioni eranu veri. Samsung hà mostratu oghje à u mondu un novu telefunu cù u sistema Tizen à bordu. Benvenuti à u Samsung Z4.

Sottu u corpu di plastica si nasconde un processore quad-core ticking à una freccia di 1,5 GHz accumpagnata da 1 GB di memoria RAM. In fronte hè un display di 4,5-inch cù una risoluzione relativamente chjuca di 480 x 800 pixel. I ritratti seranu furniti da una camera 5 Mpx accumpagnata da un LED bi-tonu - a camera selfie hà ancu una risoluzione di 5 Mpx. Infine, u telefuninu hà una batteria 2mAh è un modem cù supportu per e rete 050G LTE, VoLTE è VoWiFi. A ciliegina nantu à a torta hè u supportu per duie carte SIM.

U novu mudellu serà in vendita prima in India è dopu in uni pochi di paesi selezziunati in u mondu. Sfortunatamente, Samsung ùn hà mancu menzionatu i prezzi. Informace avemu solu nantu à e varianti di culore - i "quattru" seranu dispunibili in neru, oru è argentu.

samsung-z4_FB

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.