Chiudi annunziu

Vi ricordate ancu cumu e fonti straniere ci anu literalmente inundatu di fughe nantu à ciò chì era previstu à u mumentu Galaxy S8? Sembra chì serà u listessu ancu questu annu Galaxy Nota 8, cù quale Samsung vole elevà a reputazione di a so linea di phablets. Sta settimana, ci hè statu un rapportu chì dichjarava chì a prossima Nota 8 riceverà un display gigante di 6,3-inch per l'estrema di u vaghjimu.

Cuncettu Galaxy Nota 8:

Solu per paragone : l'annu passatu, senza successu Galaxy Nota 7 hà avutu una visualizazione cù una diagonale di 5,7 inch. In cuntrastu, i flagships sudcoreani di questu annu, Galaxy S8 à Galaxy U S8 + vanta un 5,8-inch o Display 6,2-inch. L'ultime hè più grande principarmenti per via di i frames minimi, quandu era pussibule ingrandà a visualizazione, ma a dimensione di u telefuninu ferma essenzialmente u listessu. Si deve esse listessu in stu casu Galaxy A Nota 8, chì deve vantarà a stessa visualizazione "infinitu" cum'è a Galaxy S8 è S8+.

A visualizazione di u futuru phablet serà prubabilmente più altu, chì deve cambià u rapportu d'aspettu da l'uriginale 16: 9 à un 18,5: 9 micca convenzionale, cum'è in u casu di "es-loops". A visualizazione ligeramente più altu pò esse un prublema per l'utilizatori cù mani chjuche o quelli chì anu bisognu di usà u telefunu cù una sola manu. Ma facemu a faccia, quelli chì anu bisognu di un telefuninu più chjucu ùn cumprà micca un smartphone gigante da a serie Note.

A fonte chì hè stata cun questa nutizia hà ancu cunfirmatu chì a parte posteriore di a Nota 8 hà una camera doppia. Chì faria cusì Galaxy U Note 8 hè diventatu u primu smartphone di Samsung chì hà una camera doppia. In u risultatu, a Nota 8 da Galaxy U S8 + basamente differiva solu in a camera, a dimensione di a visualizazione è u supportu primariu per u stylus S Pen.

Samsung Galaxy Nota 8 cuncettu FB

surghjente: phonearena

U più lettu d'oghje

.