Chiudi annunziu

I più grandi pruduttori di smartphones anu cuminciatu à equipà i so mudelli di punta cù camere doppie in l'ultimu annu. L'imprese utilizanu e camere doppie in diverse manere, ma Apple hà sappiutu stabilisce una tendenza di cumminà una lente telephoto cù una lente wide-angle. Offre à i clienti, per esempiu, zoom otticu in u so iPhone 7 Plus. È Samsung duveria offre basicamente a stessa tecnulugia in u prossimu à vene Galaxy Nota 8.

Cuncettu Galaxy Nota 8 cù doppia camera:

Originariamente era suppone chì apparisce digià in Galaxy S8 à Galaxy S8 +, ma à a fine a cumpagnia abbandunò l'idea per via di i costi elevati. Tuttavia, sicondu l'analista Park Kang-ho, Samsung ùn pò più permette di ignorà a tecnulugia di doppia camera è deve implementà in u so telefunu idealmente u più prestu pussibule, postu chì hà pigliatu quasi tutta l'attenzione à u Mobile World Congress.

È chì deve esse esattamente a camera doppia da Samsung? Secondu risorse è i sperti in u campu seranu Galaxy U Note 8 avarà una lente grandangulare 12-megapixel è dopu una lente telephoto 13-megapixel, grazia à quale u telefunu hè dettu chì offre un zoom otticu 3x. U sistema di lenti utilizatu in questu modu hè direttamente fattu per determinà a diffarenza trà l'ughjettu focalizatu è u sfondate, è cusì hè direttamente offrittu chì u telefunu prupone un modu di ritrattu, chì hà da travaglià essenzialmente esattamente u listessu cum'è cù l'iPhone 7 Plus. .

Samsung Galaxy Nota 8 cuncettu FB

 

U più lettu d'oghje

.