Chiudi annunziu

Smartphones di a serie di mudelli Samsung Galaxy S7 eranu finu à pocu tempu i ghjucatori più forti di u mercatu. Dighjà à l'intruduzioni di l'"Ace seven", Samsung ùn hà micca sicretu u so focusu in i ghjoculi mobili. Cù u processore Snapdragon 820, u processore gràficu Adreno 530 è 4 GB di RAM, u S7 hà affrontatu ancu i ghjochi più esigenti dispunibili. Samsung flagship ma per 2016 era ancu caru, ma offriva l'esperienza di ghjocu più pulita cù a prumessa di una guaranzia di dui anni di prestazione di primu livellu. È pare ch'ella riesci à rializà sta prumessa.

Cù un grande AMOLED cù una visualizazione di 5,1-inch, i ghjoculi nantu à u S7 parevanu grandi è correnu cum'è un clockwork. Tutti i ghjochi attuali ponu esse ghjucati nantu à u dispusitivu è ancu benefiziu da a decisione di Samsung per esse un passu avanti è sustene l'API Vulkan. Cù sta mossa, u S7 hè diventatu unu di i primi smartphones per sustene l'onda di tituli mobili graficamente perfetti. In più di e funzioni standard, hà ancu funzioni integrate chì facenu u ghjocu più piacevule è divertente. Game Launcher è Game Tools permettenu di centralizà i ghjochi è ottimisà u vostru telefunu per i ghjoculi. E caratteristiche includenu aiutu integratu, pudete stabilisce cose cum'è annullà tutte e notificazioni è e chjama entranti, è a registrazione in u ghjocu per u streaming live hè ancu dispunibule.

Ùn serà micca una sorpresa cumpleta, però Samsung Galaxy U S7 hè statu spogliatu di u so statutu di u telefuninu di ghjocu ultimu da u so successore, Galaxy S8. Sia chì sceglite u S8 o un pocu più grande S8 +, avarete un dispositivu eccellente chì hè capaci di eseguisce qualsiasi ghjocu chì mette nantu à ellu. U S8 hè furnutu cù un brillanti display AMOLED capace di ghjunghje à una risuluzione di QHD +, vale à dì 2960 x 1440. Sicondu a regione in quale avete acquistatu u telefunu, hè equipatu cù un processore Qualcomm Snapdragon 835 o Samsung Exynos 8895 cun 3000 mAh. batteria allughjata in un quadru ultra-sottile. U telefunu personifica a cumminazione di design pulitu cù prestazioni senza rivali è u risultatu hè un dispositivu chì permetterà tutte l'azzione di ghjocu chì vi aspetta.

Samsung hà fattu un grande travagliu di ricustruisce l'arnesi di u ghjocu prima introdutte in u S7. Game Launcher è Game Tools sò ancu quì è in a so forma megliu. In questu hè Galaxy S8 veramente eccezziunale è à u mumentu u megliu telefunu nantu à u mercatu di smartphone. Dunque, sè veramente amate i ghjoculi mobili è pudete permette di aghjurnà, questu hè l'investimentu ghjustu per voi. Se no, o cercate u vostru primu smartphone di ghjocu, vi sarà grati per u S7 à un prezzu megliu. U fattu ferma chì ùn pudete micca sbaglià cun elli, sia chì ghjucate à ghjochi di puzzle brevi, trivia, roulette, slot gratuiti, o tituli RPG cumplessi, Samsung Galaxy S8 è versioni più vechje Samsung Galaxy U S7 hè u megliu in u mercatu è per iGaming a prumessa di un futuru culuritu per i ghjoculi mobili.

Questu hè ancu pruvucatu da u fattu chì digià in 2016, Samsung hà riunitu un Team Special Task Force. U so scopu hè di sviluppà è migliurà l'esperienze di ghjocu nantu à i dispositi mobili è vene cun novi pussibulità. Da tandu, e funziunalità di u ghjocu in u S7 ùn sò micca solu aghjurnati, ma una offerta di bonus hè stata creata Galaxy Game Pack in l'applicazione Galaxy Apps (sezzione Pro Galax Game Pack).

Samsung Galaxy S8 ghjochi in linea ghjocu FB

U più lettu d'oghje

.