Chiudi annunziu

Pocu dopu à u principiu di vendita Galaxy L'esperti di S8 anu guardatu in u so visu è truvaru, per esempiu, tali interessu, chì u novu pruduttu hà essenzialmente a stessa bateria cum'è l'infame Galaxy Nota 7. In seguitu avemu ancu purtatu articulu, Quantu i cumpunenti individuali è a produzzione di u telefuninu costanu è chì hè veramente u smartphone più caru di sempre. Avà Samsung vene cun un sguardu ufficiale à l'internu di u so "es-eight".

Samsung Galaxy- S8 dimustramentu

Samsung hà descrittu solu i cumpunenti più basi o possibbilmente quelli chì anu subitu qualchì cambiamentu, per esempiu traslocu. Prima di tuttu, i Sudcoreani vantanu un display HDR AMOLED premium cù un rapportu d'aspettu di 18,5: 9, chì occupa 80% di u pannellu frontale. A visualizazione hè coperta cù Gorilla® Glass 5 durable, chì hè 1,8 volte più forte cà u so predecessore Gorilla® Glass 4.

Avemu ancu amparà chì u quadru di fondu serve, chì à u primu sguardu hè inutilità per l'utilizatore, oculta u DDI (Display Driver IC), vale à dì l'unità di cuntrollu per a visualizazione, chì si trasfirìu da a cima di u telefunu à u fondu in modu. per Samsung per ottene una lunetta veramente minima. DDI si occupa di a compressione di l'imaghjini utilizendu parechji algoritmi per riduce u cunsumu di visualizazione mentre mantene a qualità massima di l'imaghjini.

Disassembly è analisi di cumpunenti Galaxy S8 da iFixit:

Per a prima volta, un sensoru chì registra a forza di pressu u display hè statu aghjuntu à u mudellu di punta di Samsung. Hè situatu ghjustu accantu à l'unità di cuntrollu di visualizazione è furnisce un novu buttone di casa chì hè sensibile à a pressione è pò, per esempiu, svegliate u dispusitivu o sbloccare u dispusitivu.

In u quadru superiore di a visualizazione, ci hè una nova camera di 8 megapixel, chì, in più di piglià ritratti è video, cura ancu di a nova funzione d'autentificazione di ricunniscenza faciale, chì pò esse usata per sbloccare u telefunu. À a diritta di a camera hè un lettore di iris chì usa a ricunniscenza di mudelli matematichi di l'imaghjini di l'iris di un individuu per aumentà a sicurità. In u quadru, à a manca di u parlante per e chjama, ci sò ancu sensori di prossimità, un LED di notificazione è un LED più (emettitore) per scanning u lettore di iris.

Samsung descrive in più i cumpunenti chì si trovanu direttamente in u visu di u telefunu. Hè da nutà chì u novu sensoru di impronte digitali risponde digià solu à u toccu è ùn ci hè bisognu di appughjà alcun buttone, cum'è era u casu cù u mudellu di l'annu passatu. In listessu modu, Samsung hà vantatu una nova prutezzione di a bateria, chì hè una barriera di gomma appena inserita chì prutegge a bateria da scossa è danni in casu di caduta.

Sè vo site interessatu in più dettagli nantu à i cumpunenti individuali, pudete leghje u rapportu cumpletu quì.

Galaxy s8 smontà

U più lettu d'oghje

.