Chiudi annunziu

Recentemente introduttu da Samsung Galaxy U S8 hè unu di i primi smartphones dotati di un lettore di iris cum'è un mezzu di autentificazione di l'utilizatori. In più di u ricunniscenza faciale è un sensoru di impronte digitali, questu era u metudu di autentificazione più sicuru in un telefunu mai. Esperti da CCC (Chaos Computer Club) ma avà anu dimustratu chì a sicurità di u scanner duverà esse travagliatu da l'ingegneri di Samsung perchè anu sappiutu di rompellu.

À u listessu tempu, i pirate anu bisognu di un equipamentu relativamente ordinariu: una foto di u pruprietariu di u telefunu, un urdinatore, una stampante, carta è una lente di cuntattu. A foto hè stata presa cù u filtru infrared attivatu è, sicuru, a persona hà bisognu à avè l'ochji aperti (o almenu unu). In seguitu, tuttu ciò chì era necessariu era di stampà una foto di l'ochju nantu à una stampante laser, aghjunghje una lente di contactu à a foto in u locu di l'iris, è hè stata fatta. U lettore ùn hà mancu esitatu è hà sbloccatu u telefuninu in una seconda.

Questu cunfirma una volta di più chì u più sicuru hè sempre a bona password antica, chì nimu pò arrubbari da a vostra testa, vale à dì, s'ellu ùn conta micca l'ingegneria suciale, è sopratuttu, pò esse cambiatu in ogni mumentu, chì ùn pò micca esse. hà dettu nantu à e parti di u corpu utilizati per l'autentificazione biometrica. U sensoru di l'impronta digitale pò esse ingannatu per parechji anni è immediatamente dopu à a premiere Galaxy S8 simu cunvinta, chì una foto simplice hè abbastanza per qualchissia per entra in u nostru telefunu attraversu a funzione di ricunniscenza faciale.

Aghjurnatu circa a dichjarazione di Samsung Electronics Czech è Slovak:

"Semu cunuscenti di u casu signalatu, ma vulemu rassicurà i clienti chì a tecnulugia di scanning di l'iris usata in i telefoni. Galaxy S8, hà subitu una prova approfondita durante u so sviluppu per ottene una alta precisione di ricunniscenza è cusì evità i tentativi di sfondà a sicurità, per esempiu utilizendu una maghjina di l'iris trasferita.

Ciò chì u whistleblower dichjara saria pussibule solu in una cunfluenza assai rara di circustanze. Hè bisognu di una situazione assai improbabile induve l'imaghjini d'alta risoluzione di u pruprietariu di un smartphone di l'iris, a so lente di cuntattu, è u smartphone stessu seranu in e mani sbagliate, tutti à u stessu tempu. Avemu fattu un tentativu internu di ricustruisce una tale situazione in tali circustanze, è hè statu assai difficiule di riplicà u risultatu descrittu in l'annunziu.

Tuttavia, s'ellu ci hè una pussibilità ipotetica di una violazione di a sicurità o un novu metudu hè in l'orizzonte chì puderia cumprumette i nostri sforzi per mantene una sicurezza stretta in tuttu u ghjornu, affronteremu a materia prontamente ".

Galaxy Scanner S8 Iris 2

U più lettu d'oghje

.