Chiudi annunziu

Questu articulu serà dedicatu principarmenti à l'utilizatori più sperimentati. Se ùn site micca unu, assicuratevi di leghje è pudete aduprà l'infurmazioni da ellu in u futuru.

Prima, spieghemu brevemente ciò chì hè veramente ràdica Ippiee. In seguitu, in più detail, chì prublemi vi pò causà quandu si usa u telefunu è se una riparazione di garanzia hè pussibule cun un tali mudificatu Androidoh

ROOT in corta

Internet hè pienu di articuli chì spieganu in dettagliu ciò chì hè radice. U cuntenutu di u nostru hè prublemi cù lagnanza, cusì solu riassumeremu brevemente ciò chì si tratta.

Root (traduttu da l'inglese "root") hè l'amministratore di u dispositivu o u repertoriu radicali nantu à u discu. Cum'è sti dui traduzzioni spiegà à noi, l'arradichera dà à l'utilizatori un accessu sanu à i schedarii di u sistema upirativu di u telefunu. Hè capace di caccià l'applicazioni integrate o caricate una versione più nova Androidu da sviluppatori alternativu, chì ùn hè più dispunibule da u fabricatore per u dispusitivu datu.

I prublemi dopu à l'arradichera

I radicaraghju ùn pudemu micca solu migliurà u vostru smartphone, ma ancu disattivà, literalmente. A causa di u fattu chì questu hè una intervenzione relativamente seria in u software, u prucessu di rooting ùn hè micca sempre successu. A maiò parte di i casi finiscinu cù "uccidendu" a scheda madre, chì ùn hè micca assai piacevule.

Se riesce à saltà stu principiu è pensate chì tuttu hè seccu, pò esse micca. Samsung per mudellu Galaxy U S4 hà lanciatu una funzione di sicurità in i so telefoni chjamati Knox. A so impurtanza si trova in u fattu chì un utilizatore ordinariu sapi cumu trasfurmà e so dati sensittivi à una zona strettamente prutetta. Hè completamente separatu da u sistema in esecuzione simultaneamente è e dati sò criptati è prutetti da a password di l'utilizatore.

Ak Knox quandu accende u telefuninu, detecta chì u software originale ùn hè micca stallatu in questu, automaticamente blucca l'accessu à u cuntenutu prutettu. I dati restanu persi per u bonu.

In corta, tuttu u prucessu di verificazione travaglia nantu à u principiu di paragunà i certificati d'identificazione chì ogni dispusitivu hà u so propiu è unicu. Attualmente, Knox hè ancu utilizatu da altre applicazioni da Samsung per prutege i vostri dati è micca solu quelli chì avete bisognu. Si pò facirmenti accadiri ca ancu appiicazioni custruitu-in ricusanu u so serviziu.

Ricertamenti, misure simili sò state pigliate da Google è dopu radicazione pudete scuntrà Google Play chì ùn funziona micca per voi. Quessi sò solu uni pochi di casi chì l'utilizatore pò nutà è chì sò i più cumuni. I prublemi menu cumuni ponu include hardware è software, cum'è sensors malfunctioning, camera, S Health, Wi-Fi, Bluetooth, etc.

ROOT vs Garanzia

Cum'è cù l'altri pruduttori di i dispositi mobili, Samsung viola ancu e cundizioni di a garanzia quandu esegue radica in u sensu di accessu micca autorizatu à u software. Per ogni riparazione di guaranzia, u centru di serviziu autorizatu hè obligatu à scopre se u telefunu o a tableta risponde à e cundizioni di garanzia. In casu di discrepanza, riceverete una pruposta di prezzu per a riparazione. A maiò parte di u tempu, implica rimpiazzà tutta a scheda madre, è probabilmente nimu di voi vulete pagà per questu.

Ma ùn hè ancu micca ràdica direttamente in relazione cù u difettu, è per quessa ùn deve micca esse pagatu per a riparazione di garanzia. Per esempiu, sè vo site un cliente rootol u vostru dispusitivu è dopu à un tempu si principia à avè prublemi cù carica, ùn hè micca una cunnessione diretta. U serviziu deve esse obligatu à riparà stu dispusitivu in garanzia. Ebbè, ùn pigliate micca per scontate. Dipende veramente da u prublema specificu cumu u serviziu valuta a materia.

In fine, possu solu ricumandemu questu ràdica u dispusitivu ùn hè micca veramente necessariu. Sia per via di l'applicazioni specifiche di a cumpagnia o di l'applicazioni chì necessitanu accessu à u sistema radicali Androidùn hà micca sensu di fà tali intervenzioni. I telefoni cellulari è e tablette attuali sò soprattuttu debuggati cù abbastanza memoria operativa, per quessa, ùn ci complichemu micca a nostra vita.

Samsung Root FB

U più lettu d'oghje

.