Chiudi annunziu

Esattamente una settimana fà Apple in a so cunferenza di sviluppatori (WWDC) hà mostratu una nova versione di u so sistema operatore mobile per iPhone è iPads. iOS 11 porta assai nutizie è cambiamenti, ma alcune di queste funzioni, chì sò novi per i pruprietarii di i dispositi Apple, invece, i pruprietarii di i telefoni cù Androidli cunnosci da parechji anni. Apple cusì prubabilmente hà sguardu nantu à a fence à u so vicinu è à u stessu tempu à u so cumpetitore principalu è hà inspiratu da uni pochi di e so funzioni.

Mentri qualchi funziunalità sò pigliatu direttamente da Androidu, vale à dì da Google, a maiò parte di quale vi mustraremu oghje Apple presi in prestito da a superstruttura Samsung Experience (ex TouchWiz) è sò assai simili à cumu si vedenu nantu à i telefoni di punta di Samsung.

1) Tastiera per scrive cù una sola manu

Do iOS 11 hà aghjustatu per a prima volta una funzione induve hè pussibile literalmente riduce u teclatu da un latu per chì ancu l'utilizatori cù mani più chjuche è dite più curtite ponu ghjunghje. A stessa funzione hè in Androidui per un bellu pezzu è soprattuttu in Samsung pare esattamente u listessu.

2) Edizione di screenshot istantanea

Dopu avè pigliatu una screenshot, v iOS 11 avà mostrarà una piccula icona di a screenshot appena presa in u cantonu in basso à manca. Dopu à cliccà nantu à questu, pudete edità a stampa (aghjunghje qualcosa, scrivite qualcosa, aghjunghje una firma, etc.) è poi salvà o ancu sguassate. A listessa funzione si trova ancu in i telefoni Samsung. A diffarenza, però, hè chì mentre in u Galaxy S8 pudete turnà sta funzione off, v iOS 11 ùn hè micca pussibule.

3) Ajustamentu di u centru di cuntrollu

iOS 11 hè u primu sistema operatore mobile di Apple chì vene cù a capacità di persunalizà elementi in u centru di cuntrollu. Una funzione chì hè attivata Androidu hè dispunibule per parechji anni, cusì finalmente vene à i telefoni è i tablette cù u logu di mela muzzicata. Centru di cuntrollu in iOS ma hà parzialmente conservatu a so originalità uriginale, cusì scorre sempre da u fondu di u screnu, è hè ancu arricchitu significativamente da u gestu 3D Touch.

iOS Android centru di cuntrollu

4) Oculta u cuntenutu di e notificazioni

Finu à avà hè statu iOS hè pussibule ammuccià u cuntenutu di e notificazioni solu per l'applicazioni selezziunate chì offrenu direttamente sta funzione (per esempiu, Messenger). Tuttavia, hè avà pussibule ammuccià u cuntenutu di e notificazioni direttamente attraversu i paràmetri di u sistema, chì hè pussibule Androidvoi dapoi qualchì tempu.

5) Uninstall Apps senza perdita di dati

iOS 11 vene cun innovazioni abbastanza maiò in a gestione di u almacenamentu di u telefuninu. Per esempiu, hè avà pussibule di sguassà una dumanda chì ellu stessu pigghia assai spaziu, ma lascià i dati da lu in u telefonu. Allora s'è vo reinstall l'applicazioni in ogni mumentu dopu, avete da esse i dati torna cum'è prima. Un gadget assai simili hè ancu dispunibule nantu Androidu per anni, solu a so implementazione hè cuncipitu un pocu sfarente, ma à a fine funziona u listessu.

6) Registrazione di u screnu

A registrazione di a schermu era pussibule iPhonech ancu cù sistemi più vechji, ma avete avutu aduprà una Mac o una applicazione micca appruvata. Avà Apple hà implementatu a registrazione di u screnu direttamente in u sistema. Ma dinò, sta funzione hè attivata Androidu dispunibule per qualchì tempu è mentre per esempiu nantu Galaxy S8 (è S7) hè pussibule di arregistrà solu ghjochi attraversu u Game Launcher, nantu à altri mudelli pudete registrà tutta a schermu attraversu u buttone in u centru di cuntrollu esattamente in u listessu modu cum'è avà. iOS 11.

iPhone 7 iOS 11 vs. Galaxy s8 Android 7

surghjente: fratii

U più lettu d'oghje

.