Chiudi annunziu

Samsung Galaxy U S8 hè diventatu u primu smartphone in u mondu chì presenta Bluetooth 5.0. I vantaghji principali di stu novu standard includenu una gamma 4 volte più bona, duie volte più alta velocità di trasferimentu è, sopratuttu, a capacità di trasmette finu à 8 volte più dati in un missaghju. Hè l'ultimu vantaghju citatu chì face pussibule Galaxy U S8 pò ghjucà a stessa musica nantu à dui parlanti à una volta. È vi mustraremu cumu fà in l'articulu d'oghje.

Per pudè usà u sonu duale (cusì u v Galaxy S8 chjama), ùn avete micca bisognu di pussede dui parlanti wireless. Per esempiu, pudete aduprà un parlante è un cuffie wireless o ancu dui cuffie. A bona nutizia hè chì l'auriculare o i parlanti ùn anu micca bisognu di Bluetooth 5.0, ponu avè l'anzianu Bluetooth 4 LE è l'audio duale hà sempre travagliatu. Basta di e frasi introduttive, andemu in l'istruzzioni.

Cume da Galaxy S8 per trasmette audio à dui parlanti Bluetooth à una volta:

  1. Cunnette vi Galaxy S8 via Bluetooth primu parlante (o cuffie)
  2. Andà à Settings -> Cunnessione -> Bluetooth è selezziunate in cima à destra Menu (trè punti sottu)
  3. Sceglite da u menu Sonu duale
  4. Accende a funzione
  5. Torna à i paràmetri Bluetooth è cunnette u sicondu parlante (o cuffie)
  6. Avà tuttu ciò chì duvete fà hè accende a canzone desiderata è pudete gode di u sonu chì vene da dui parlanti à u stessu tempu

Pudete cuntrullà a pruduzzioni di sonu trà e notificazioni è in ogni mumentu sceglite di ghjucà musica solu da u telefunu. Quì pudete ancu vede una notificazione chì vi informa chì Dual Sound hè attivatu. A funzione ùn pò esse attivata mentre a funzione Dual Audio hè attivata Sincronizazione di u voluminu di i media, induve u voluminu di a canzone hè cuntrullata secondu u dispusitivu nantu à quale hè ghjucatu.

L'ultimu puntu d'interessu hè chì cù Dual Sound, pudete cuntrullà u voluminu è u pussibili cantu saltendu da i dui parlanti. Allora depende di quale avete più vicinu à a manu è nantu à questu, per esempiu, per aumentà u voluminu. In u sicondu, pudete, per esempiu, saltà una canzone. Simply put, u telefunu riceve cumandamenti da i dui parlanti.

Galaxy S8 Dual Sound FB

U più lettu d'oghje

.