Chiudi annunziu

Pudete perde u cuntenutu in u vostru dispositivu in ogni mumentu, cusì hè bonu per guardà i vostri dati in un locu. Hè ancu necessariu di pensà à questu prima di fà una pretensione di garanzia, cum'è u centru di serviziu ùn hè micca rispunsevule per a perdita di dati.

Sapete chì in più di cuntatti, foto è musica, pudete ancu fà una copia di salvezza di missaghji SMS, call logs, paràmetri di u telefunu, applicazioni è assai di più? Ci hè parechje manere di fà. In questu articulu, mustraremu i più famosi.

Kies / Smart Switch / Smart Switch Mobile

Per parechji anni, Samsung hà furnitu l'opzione di salvezza via u so propiu software. Quissa hè un prugrammu urdinatore chì pò esse telecaricatu direttamente da u situ Samsung. Pudete sceglie sia Kies o Smart Switch in versioni Kies, chì hè principalmente destinatu à i dispositi più vechji da Androidà 2.1 po Android 4.2. Or Kies 3 d Androidin 4.3 sopra. Ebbè, in questu casu, vi cunsigliu di cambià à Smart Switch, chì offre più elementi di salvezza è trasferimentu di schedari ancu da iPhones o Blackberries.

Smart Switch Mobile hè una alternativa mobile in quale a salvezza di dati ùn hè micca fatta direttamente, ma i fugliali sò trasferiti da un dispositivu (Samsung, iPhone, Blackberry) à l'altru. U trasferimentu pò esse wireless via un puntu d'accessu mobile o via OTG.

I prugrammi sò cumplettamente faciuli à aduprà è fà una copia di salvezza ancu ciò chì ùn puderebbe micca bisognu. Tutti li facianu una copia di salvezza cumpleta di i vostri dati cum'è cuntatti, SMS, call log, settings, photos, music, videos, applications, alarm clock è assai di più.

contu Google

A copia di salvezza più faciule per ogni ghjornu hè attraversu un contu Google. I dati sò sincronizzati cù ogni cambiamentu è l'utilizatore pò accede sia via telefuninu o computer. L'installazione hè simplice. Solu aghjunghje u vostru contu è stabilisce tuttu ciò chì avete bisognu di sincronizà.

A copia di salvezza di i cuntatti è u calendariu hè a più utilizata. Per fà una copia di salvezza di e foto, avete bisognu di avè l'app Photos da Google Play Store installata è aghjurnata. Attivate a sincronizazione in i paràmetri è ùn avete più preoccupatu di nunda. Google offre un almacenamentu illimitatu di alta qualità per e vostre foto. Solu 15 GB di spaziu liberu hè dispunibule per a copia di salvezza di e foto in a so risoluzione originale.

Samsung Cloud

Samsung l'annu passatu cù l'intruduzioni di u so mudellu flagship Galaxy Nota 7 hà ancu introduttu u so propiu nuvulu. Tutti l'utilizatori di stu mudellu avianu 15 GB di almacenamiento dispunibule gratuitamente. Dopu à l'inconvenimentu è dopu a fine di a so vendita, Samsung offre u nuvulu ancu per i mudelli più vechji Galaxy S7 è S7 Edge.

Attualmente, solu l'S8, S8+, S7 è S7 Edge supportanu stu almacenamentu, ma l'espansione per altri dispositi ùn hè micca esclusa. Fighjemu un ochju più vicinu à quali vantaghji ci offre stu serviziu.

Cumu l'anu dettu sopra, l'utilizatore hà 15 GB di spaziu dispunibule gratuitamente. S'ellu ùn hè micca abbastanza, hè pussibule espansione l'almacenamiento à 50 o 200 GB, ma per tariffu mensili. In quantu à u cuntenutu, hè pussibule di fà una copia di salvezza di cuntatti, calendariu, note, internet, galleria, musica, messagi, dati da u teclatu è paràmetri cumpletu di u telefunu in u wallpaper è suoneria.

U nuvulu hè ligatu à un contu Samsung, è se accede à un altru dispusitivu, i vostri dati seranu sincronizati. 15 GB pò esse un numeru abbastanza limitante in questi ghjorni, cusì lascià a copia di salvezza di a galeria à Google o una copia di salvezza manuale à l'urdinatore.

Ùn sottovalutate micca dà un accontu. Parechje di noi avemu i nostri vechji ritratti guardati in i nostri telefunini, è di colpu quandu u telefuninu si rompe, tuttu ciò chì ci resta sò ochji per chianciri. A copia di salvezza di dati pò esse caricata in centri di serviziu autorizati.

Google-Drive-backups-copy

U più lettu d'oghje

.