Chiudi annunziu

Samsung manda una nova aghjurnazione per u mondu in certi mercati Galaxy S8 à Galaxy S8+, chì, in più di correzioni di bug, porta ancu cambiamenti à a barra di navigazione cù i buttoni di u software (casa, back è app switcher). È vi diceremu in anticipu chì micca tutti ùn saranu cunfortu cù i cambiamenti.

A scelta di culori hè stata ridutta assai. Prima di tuttu, ùn hè più pussibule di sceglie un culore da a paleta RGB per a striscia. È u peghju di tuttu, ùn pudete più stabilisce u neru pienu cum'è u culore, chì era u più ideale per a visualizazione essenzialmente infinita, perchè l'allungava otticu. Per ùn dì chì u neru hè u più adattatu per una visualizazione OLED, è l'elementi neri salvanu a bateria di u vostru telefunu.

Galaxy s8-navigation-bar-options

I culori chì sò avà dispunibuli in a nova aghjurnazione per a barra di navigazione sò sintonizzati à sfumature di luce. Per avà, resta largamente scunnisciutu perchè Samsung hà decisu di culori brillanti, ma una spiegazione pussibule puderia esse chì a cumpagnia vole chì a barra di navigazione si distingue in tutte l'applicazioni. Sfurtunatamente, u biancu predeterminatu ùn và in manu cù u biancu in a maiò parte di l'applicazioni di u sistema, cusì u culore di a barra hè un pocu sfarente da u restu di l'ambienti, chì ùn pare micca bè.

In più di i cambiamenti à i paràmetri di a barra di navigazione cù i buttoni di u software, l'aghjurnamentu porta ancu una correzione per u modu Panorama, in quale duvete avà piglià ritratti megliu. L'aghjurnamentu cù a designazione G955FXXU1AQF7 hè attualmente dispunibule solu in certi paesi via OTA è prubabilmente duverà prestu ancu ghjunghje nantu à mudelli da i mercati cechi è slovacchi. Di sicuru, vi farà sapè quandu questu succede.

Samsung Galaxy S8 Pulsante Home FB

U più lettu d'oghje

.