Chiudi annunziu

Una gamma robusta di tablette Galaxy A causa di u so disignu è di trasfurmazioni, a Tab Active hè predestinata per l'usu in l'esfera industriale, postu chì hè relativamente difficiule di dannà in ogni modu. Primu Galaxy U Tab Active hà ghjuntu à u mercatu assai tempu fà, esattamente 3 anni fà, è à quellu tempu si vantava di i paràmetri cumuni di l'oghje cum'è a resistenza à l'acqua, a resistenza à a polvera è a resistenza à l'impattu aumentata. A prima versione di a tableta durable era dispunibule in duie varianti - una versione cù Wi-Fi è una variante cù Wi-Fi è cunnessione LTE.

Sicondu u servitore Sammobile, chì hè assai vicinu à a cumpagnia Samsung, u fabricatore prepara una nova versione di una tableta durable chì deve esse u nome. Galaxy Tab Active 2 è designazione SM-T390 (Wi-Fi) è SM-T395 (WiFi + LTE).

Sicondu infurmazioni preliminari, u novu pruduttu deve esse dispunibule micca solu per i residenti di l'America Latina, ma ancu per i europei. In questu modu, pò assai prubabilmente ghjunghje à a Repubblica Ceca è ancu in altre parti di u mondu. Sfurtunatamente, ci hè un grande puntu d'interrogazione annantu à e specificazioni è per u mumentu ùn sapemu micca ciò chì a nova tableta offre fora di una resistenza aumentata.

galaxy_active_tab_fb

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.