Chiudi annunziu

Samsung, u venditore di smartphones più famosu di u mondu, hà lasciatu milioni di i so clienti à a misericòrdia di i pirate, solu perchè s'hè scurdatu di rinnuvà unu di i so domini internet - ssuggest.com. Hè stata utilizata per uperà l'applicazione Cù suggerimentu, chì vene preinstallatu nantu à i telefoni più vechji di a cumpagnia. Allora s'è vo pussede unu, tandu era in risicu.

A vulnerabilità hè stata scuperta da i circadori di sicurezza di Anubis Labs, chì anu sappiutu di ottene u cuntrollu di u duminiu. João Gouveia, capu di tecnulugia in Anubis Labs, hà revelatu chì Samsung hà permessu solu à qualcunu di registrà u duminiu, è s'ellu hè cascatu in mani sbagliate, puderia esse usatu per piglià l'applicazioni è cusì u telefunu. Millioni di smartphones Samsung puderanu prestu esse carricati cù applicazioni maliziusi

Gouveia, chì hà acquistatu u duminiu, hà vistu più di 620 milioni di cunnessione da 2,1 milioni di dispositi unichi in solu 24 ore dopu avè pigliatu u cuntrollu. L'app S Suggest hà accessu à i permessi chì includenu riavvia remotamente u telefunu o installà app è pacchetti. Per mezu di u duminiu, era cusì pussibile installà basicamente qualcosa in tutti i dispositi cunnessi.

S Suggerite diritti di app:

Suggest

Ben Actis, un analista di sicurezza indipendente, hà ripresu l'affirmazioni di Anubis Labs, dicendu chì, se un pirate maliziusu hà pigliatu u cuntrollu di u duminiu, avarianu a capacità di spinghje app maliziusi nantu à u dispusitivu. Gouveia hà dichjaratu ch'ellu hè dispostu à vultà u duminiu Samsung. Ancu s'è a cumpagnia sudcoreana hà ammissu chì hà persu u cuntrollu di u duminiu, à u cuntrariu, refuta l'affirmazione chì saria pussibule installà applicazioni maliziusi in telefoni è tablette cù l'applicazione S Suggest dopu avè pigliatu u cuntrollu, dicendu chì questu ùn hè micca pussibule attraversu u duminiu.

Samsung hà stallatu l'applicazione S Suggest in tutti i so smartphones da a gamma Galaxy finu à 2014. In l'annu, a cumpagnia cessò di sustene l'appiecazione è cessò di stallà nantu à i dispositi. Allora i telefoni più novi eranu sicuri. Tuttavia, sè vo pussede un vechju smartphone o tableta, allora pudete esse statu in risicu. Hè dipende s'ellu crede à i rivindicazioni di Samsung o di i circadori di sicurezza.

Samsung più vechji telefoni FB
Samsung Facepalm FB

surghjente: a basa

 

U più lettu d'oghje

.