Chiudi annunziu

L'annu scorsu Galaxy A Nota 7 ùn hè micca esattamente bè. Avà, però, pare chì Samsung hè tornatu nantu à u cavallu è hà una grande nutizia allinata per questu annu. Prima si mostra à u mondu Galaxy S8 cù frames minimi intornu à a visualizazione è pudemu dì solu chì u telefunu hà veramente successu. A fine di e vacanze rallegrarà a nostra ghjunta Galaxy Nota 8, chì deve ancu vantarà un display infinitu è, sopratuttu, una nova camera doppia. Ricertamenti, più è più infurmazione nantu à u phablet previstu hè apparsu, è era basatu annantu à questu chì a rivista straniera hà decisu. TechnoBuffalo creà renders Galaxy Nota 8, chì hè chjaramente successu.

TechnoBuffalo hà dumandatu l'aiutu di un designer ben cunnisciutu Benjamin Geskin, chì hà creatu innumerevoli renders. A rivista stessa nota chì i renditi ùn sò micca creati nantu à e foto o schemi filtrati, ma veramente solu basatu nantu à l'infurmazioni da fonti affidabili. I culori ùn sò micca cumposti cum'è u designer hà utilizatu i stessi sfumaturi chì Samsung usa per i so telefoni. Se Galaxy Sia chì a Nota 8 serà offruta in tanti culori hè scunnisciutu per ora, ma s'ellu hè, seria un bellu cambiamentu da e generazioni precedenti.

cuntentezza Galaxy Nota 8:

Geskin hà creatu renders per u Technobuffalo sia senza u sensoru di impronte digitali (pudete vede in a galleria sopra) è cù u sensoru situatu sottu à a camera doppia verticale (vede a galleria sottu). Un grande puntu d'interrogazione hè sempre sopra à u lettore è soprattuttu u so locu. A causa di a prisenza di a visualizazione infinita, hè più o menu chjaru chì a Nota 8 perderà ancu u buttone di casa fisicu, cusì tutti speranu chì i Coreani di u Sudu riescenu à ottene un sensoru otticu di impronte digitali sottu a visualizazione. Secondu l'ultime nutizie micca solu Samsung hè striving per sta rivoluzione, ma dinù Apple, sfurtunatamenti, e duie cumpagnie anu sempre prublemi cù l'implementazione di a tecnulugia. Hè dunque pussibule chì cum'è in u casu di Galaxy S8, i Galaxy A Nota 8 offre un sensoru in u spinu.

cuntentezza Galaxy Nota 8 cù lettore di impronte digitali:

Cumu Samsung hà da trattà cù u prublema cù u lettore di impronte digitali, avemu da sapè u 1 di settembre à a fiera IFA in Berlinu, induve a Nota 8 hà da avè a so premiere. Sin'à tandu, pudemu sempre cuntà à parechje fughe di foto, video è infurmazioni, chì, di sicuru, vi informeremu.

Galaxy-Note-8-TechnoBuffalo-FB

U più lettu d'oghje

.