Chiudi annunziu

Ùn era tantu tempu fà chì noi anu scrittu nantu à u fattu chì hè ancu ghjuntu à Samsung Galaxy S8 da l'aghjurnamentu di firmware di u mercatu apertu chì hè assai cuntruversu. Hà cambiatu a paleta di culori per u pannellu di navigazione, ùn pudete più mette in neru completamente. Ma hà ancu purtatu una funzione, per via di quale ùn avete micca da preoccupari di i culori di u pannellu, è chì infine hà sensu di a visualizazione Infinity.

A visualizazione infinita era certamente piaciuta da più di un pruprietariu Galaxy S8 à Galaxy S8+. In particulare quandu ghjucanu video o ghjucanu à qualchi ghjoculi, salvu chì u modu di schermu pienu hà coperto una parte di l'interfaccia. U modu di schermu pienu hè statu furzatu à una quantità di altre applicazioni da a liberazione di i telefoni, ma onestamente, ùn aghju micca nutatu una sola applicazione fora di i ghjoculi induve puderia travaglià.

Ma a funzione di ammuccià u pannellu di navigazione hè stata aghjunta à u firmware. Pò esse attivatu in Settings -> Mostra -> Panel di navigazione accendendu l'interruttore Mostra è nasconde u buttone è travaglia in tale manera chì in più di i buttoni virtuale Cambia l'app, Home a Torna un puntu hè statu aghjuntu à l'estrema manca, chì pudete ancrà u pannellu o permettenu di ammuccià.

Aghju subitu attivatu u modu stealth è mi piace assai. U pannellu di navigazione poi scorri da u fondu di u screnu quandu hè necessariu è hè di solitu semi-trasparente.

In cunghjunzione cù u navigatore web Samsung Internet (versione classica è beta), hè un killer ready-made di Google Chrome. Pudete ancu sceglie di ammuccià u pannellu di statutu (hè u primu, mostra a notificazione, a cunnessione, u statutu di a rete è l'icone di a batteria), cusì da avà avete tutta a visualizazione Infinity à a vostra dispusizione solu per navigà in u web.

A funzione hè attivata appena trascinate a pagina un pocu. À quellu mumentu, u pannellu di l'applicazione cù i buttoni sparirà ancu Torna, Avanti, casa, Segnalibri a Carte, chì hè attivatu di novu quandu torna in cima di a pagina.

À certi, questu pò parenu banale, dopu à tuttu, u pannellu di statutu occupa solu quattru millimetri di superficia, è u pannellu di navigazione occupa ottu. Ma pruvate è vede. Ùn hè micca solu bella, ma ancu ottene assai più testu nantu à u screnu. Soprattuttu se pudete vede bè è ùn avete micca un font allargatu.

Di sicuru, ammuccià a barra di navigazione aiuterà quandu leghje i siti web in Google Chrome, ma ùn puderete micca ammuccià a barra di statutu quì è sguassate un pocu l'"impressione artistica".

In u screnu in casa, sicuru, a barra di navigazione resta sempre accesa. È se, cum'è mè, aduprate un tema scuru, per furtuna ùn si mostra micca in u biancu distracting. È questu ùn hè ancu in Settings, Contacts è simili cù u mo tema di fondu neru, mentre chì, per esempiu, cù Netflix scuru, si forza digià in biancu, sfurtunatamenti.

In a galeria di foto, pudete vede parechji esempi di schermi di u telefuninu S8 + cù a barra di navigazione on and off. Di sicuru, disattivà ancu aiuta in altre applicazioni, per esempiu in a tenda di Google Play, pudete vede una altra serie di app offerte.

Per mè personalmente, i lodi vanu versu Samsung. Pudete scrive à noi in i cumenti si sparte u mo entusiasmu è aduprà a funzione.

Galaxy S8 FB

 

U più lettu d'oghje

.