Chiudi annunziu

In Internet oghje è ogni ghjornu, l'utilizatori discute nantu à s'ellu ci hè un sistema megliu Android o iOS. Scontri d'opinioni spessu accadenu direttamente trà i sustenitori di i flagships Samsung è Apple. Recentemente aghju decisu Galaxy S8+ per cumprà più iPhone 7 Plus per ùn esse più "iOS vergine". Eru interessatu, ma di sicuru ùn aghju micca da passà à un sistema di cumpetizione. Almenu micca attualmente. Ùn aghju mai statu unu finu à avà Apple ùn hà micca acquistatu o utilizatu u pruduttu. Forsi solu vint'anni fà, aghju pruvatu per una quindicina di ghjorni l'allora predecessore di smartphones è tablette - Newton cù una penna è ricunniscenza di u testu scrittu.

Ciò chì mi piaceva

Ma i telefoni cù una mela muzzicata mi passanu per una decina d'anni, è ùn aghju micca veramente capitu ciò chì li piace à nimu, quandu sò cusì caru è anu tanti limitazioni, chì i patroni di "cuffie strappate" cù Androidùn deve micca preoccupatu. Almenu hè ciò chì aghju pensatu. CUN Galaxy Sò cumplettamente cuntentu cù u S8 +, eccettu per u lettore di impronte digitali in u spinu di u telefunu, ùn ci hè micca un solu difettu. Tuttavia, aghju dettu à mè stessu chì finalmente vulia iOS per sapè, per sapè ciò chì hè veru è ciò chì hè una bugia in quelle discussioni accese, hè per quessa chì sò u mo primu iPhone infine acquistatu.

Una cosa m'hà surprisatu da u principiu, è cusì sò Android a iOS sistemi simili. Ùn pò succede micca chì fumble per un bellu pezzu, si pò dì chì i dui sistemi si avvicinanu l'un à l'altru è l'internet vi cunsigliarà nantu à i pochi trucchi specifichi in un mumentu. Un saccu di rivendicazioni circa iOS hè digià parte di a superstizione (cum'è vice versa). Sembra chì ci hè assai di stallà, è aghju lettu annantu à l'anni chì ùn pudete micca fà quasi nunda. Trascinate u mo propiu ringtone à u telefunu ùn m'hà micca disturbatu, u mo ringtone era in iTunes per 29 corone. Bè fatta.

Nè l'assenza di un buttone Torna, chì aghju avutu a paura, perchè l'avete aduprà assai, è aghju trovu stancu di mantene u pollice nantu à a manca, à a fine ùn importa micca, perchè pudete quasi sempre aduprà u gestu di swiping da u latu manca. versu a diritta. Mi dumandava ancu quante altre app usanu u sensoru di impronte digitali per a so sicurità, o chì ancu l'aghjurnamenti di l'app Google sò spessu esce per iPhone prima di un sistema nativu. Senza parlà di l'applicazioni di terze parti. Mi piace ancu a camera è u Modu Portrait - Pensu chì a sfocatura di u fondu hè megliu cà Samsung. Tuttavia, avissi iPhone 7 Plus ùn hè micca statu. Almenu per avà.

Perchè Galaxy Ùn aghju micca scambià u S8 + per iPhone 7 Plus

Prima di tuttu, si tratta cuncezzione. U telefunu hè un brick giant veramente bruttu chì pare ch'ellu hè viaghjatu in u tempu da circa 2014. Sembra un fratellu bruttu indesideratu contr'à l'"ace-ottu". Cù tuttu u rispettu à i fan di Apple, aghju da scrive chì sò literalmente repulsive per mè. Hè ancu assai più difficiuli di tene in manu, chì ùn hè micca surprisante perchè Galaxy U S8 hè più strettu è in generale più ergonomicu. E di ciò chì parlemu, ancu s'è u più impurtante deve esse l'usu è poi u disignu, in un cunfrontu direttu cù u S8 + pudete vede una grande diferenza chì ùn pò esse refuted in ogni modu.

A seconda cosa hè lente di càmera. Esce da u corpu in una tale manera chì hè chocante per l'utilizatori di i quattru Samsung superiori precedente. U telefuninu vacila ligeramente nantu à a tavula, ma si senti sempre stranu. In particulare quandu sapete chì ùn avemu micca vistu questu da una sucietà sudcoreana da u Samsung 7 (quandu a superposizione era forse un millimetru). È face veramente una grande differenza.

Mi manca ancu assai assenza di ricarica wireless. Mi sò abituatu cusì chì di solitu furnisce u sucu à u S8 + appena una volta à u mese.

U prossimu articulu nantu à a mo lista hè registrazione di chjama. Ùn sò micca un snoop obsessionatu di cullà infurmazioni nantu à e persone ch'e chjamanu, ma spessu vene in utile. Pudete aduprà, per esempiu, quandu a vostra fidanzata dicta ciò chì duvete cumprà, o u vostru capu vi dà compiti per compie. Apple ma hè una cumpagnia americana, i chjamati ùn sò micca permessi di esse registrati in i Stati Uniti, cusì ùn site micca furtunatu in l'iPhone. Tuttavia, micca cumplettamente, pudete aduprà un serviziu di registrazione via un servitore remotu, ma custa regularmente assai soldi è pò ancu esse adupratu solu per e chjama in uscita. Aduprà ACR cù Samsung, dopu chì a chjama finisci, l'applicazione mi dumanda se salvà a registrazione o micca. Semplice cum'è l'infernu.

Un argumentu impurtante per parechje persone pò esse i l'assenza di un'opzione di carta di memoria u iPhone. Sure, pudete ancu cumprà 256 GB. Ma hè assai più praticu è portable, di sicuru, per avè un 64 GB abbastanza è micca pagatu in u vostru telefunu (S8+) è almacenà e foto o video nantu à una carta, chì pudete facilmente trasfiriri à un urdinatore per l'edità successiva di a prima. materiale. L'utilizatori "Apple" ponu solu sunnià nantu à questu.

A summa tutale

iPhone U 7 plus hè un telefuninu eccellente, di sicuru, sò affascinatu da l'aghjurnamenti per tutte e versioni in una volta, i parlanti stereo sò ancu belli, a camera doppia pare un perdu, ma finu à Apple ùn vinarà micca qualcosa di megliu, ùn diventerà micca u numeru unu per mè.
Certi rende è fughe suggerenu chì a versione anniversariu chì sarà prestu annunziata iPhone duverebbe esse ancu più bezel-menu di u S8, più ùn deve micca avè un prublema cù a carica wireless. Videremu s'ellu averà abbastanza motivi per cambià ancu per certi "Samsungers". In ogni casu, anu sempre un ochju à a Nota 8 assai, cusì l'hà in questu rispettu Apple probabilmente in vanu.

Samsung-Galaxy-S8-vs-Apple-iPhone-7-Plus-FBjpg

U più lettu d'oghje

.