Chiudi annunziu

Samsung Galaxy A Nota 8 pare ch'ella sia pisendu à a porta, è ùn sapemu ancu esattamente ciò chì parerà. Per quessa, da u tempu à u tempu, i ritratti interessanti appariscenu in Internet, chì duverebbe almenu sparghje un pocu di luce nantu à a nostra vista di u phablet pianificatu. Per esempiu, hè chjaru da l'ultima filtrazione chì Samsung ùn hè micca cuntatu nantu à un buttone di casa fisicu.

Cumu l'aghju digià delineatu in u paràgrafu di apertura, l'apparizione di a nova Nota ùn hè ancu cunnisciuta è prubabilmente vede a luce di u ghjornu solu à a presentazione stessu. Tuttavia, se u situ web hà successu theleaker.com pigliate un mudellu veramente originale, avete una opportunità unica per vede u pruduttu avà.

galaxy-nota-8-fuga

Display infinitu à a spesa di un buttone fisicu?

Comu pudete vede in a foto sopra, u pannellu frontale di u telefunu hè à a manca è a film protettiva hè à a diritta. U buttone fisicu missing in u fronte hè chjaramente visibile. Inoltre, una visualizazione quasi senza bisellu da bordu à bordu pò ancu esse assunta. Dopu tuttu, avemu digià cunnisciutu da Samsung Galaxy S8, per quale i clienti lode assai. Perchè in casu Galaxy A Nota 8 hè più di un phablet chì un telefunu normale, una variante di a listessa visualizazione hè assai prubabile. A parte suprana hè abbastanza larga per a camera frontale, l'auriculare è forse qualchì altru chip, ma ùn pudemu micca sapè nunda da a fuga.

galaxy-nota-8-fuga2

Per altri suggerimenti interessanti Galaxy Pudete vede a Nota 8 in a nostra galeria:

Sicondu a fonte di u servitore gizbot a camera frontale serà dotata di un sensor di iris. Tuttavia, ci hè ancu a quistione di cumu è se a Nota 8 uttene ancu un lettore di impronte digitali. A foto ci prupone duie varianti. A prima variante include un lettore di impronte digitali in u spinu di u telefunu, a seconda cù u lettore integratu in a visualizazione. Tuttavia, l'integrazione in a visualizazione hè assai difficiuli di sviluppà, è sinceramente ùn pensu micca chì Samsung l'integrarà in u so pruduttu questu annu. Dunque, semu sorpresi da ciò chì Samsung ci darà prestu.

galaxy-nota-8-leak-fb

U più lettu d'oghje

.