Chiudi annunziu

Ùn ci pò esse dubbitu chì a cumpagnia sudcoreana Samsung hè in i tempi d'oru. Vendita di novu flagship Galaxy Ancu s'ellu S8 ùn hà micca abbastanza à l'aspettattivi, i prufitti sò sbulicati principarmenti grazia à l'ordini di e cumpagnie in competizione per a produzzione di display è altri cumpunenti impurtanti per i so telefoni. Ancu u grande ellu stessu Apple hà schermi OLED fabbricati per u so novu iPhone 8 à u so vechju cuncurrente. Grazie à questu ordine, i profitti di Samsung in u sicondu trimestre di questu annu righjunghjinu quasi incredibili 12,1 miliardi di dollari. Tuttavia, sicondu l'ultime nutizie, u giant sudcoreanu resta prudente, ancu dicendu chì ùn hè micca cumplettamente sicuru di u so avvene.

In modu di clarificà stu fattu, ci vole à guardà a struttura di a sucietà sana. Probabilmente u terminu più apprupriatu per discrive Samsung hè a parolla coreana "chaebol", vale à dì una grande unità di cummerciale di famiglia. L'intera gestione deve esse tandu sottu à u polu di u clan Lee, chì deve pusà nantu à u tronu imaginariu, tira i fili è gestisce tuttu u colossu de facto in tutti l'aspetti. È questu hè quì chì u prublema pò esse.

Un scandalu di proporzioni enormi

Lee Kun-hee, u presidente ufficiale di Samsung Group, hà patitu un attaccu di cori in u 2014 è hè statu successu da u so figliolu Jay Y. Lee. Tuttu u clan era cuntentu di u funziunamentu di a cumpagnia sottu u novu presidente è ùn hà micca vistu u minimu mutivu di cambià. In ogni casu, dopu à qualchì tempu, un scandalu di proporzioni enormi cascò nantu à Jay Y. Lee. Cum'è dispunibule infurmazione s'hè implicatu in una grande malversazione di soldi, falsi dichjarazioni è era ancu suppostu di figura in u casu di influenzà l'ex presidente sudcoreanu.

Tuttu stu prublema hà causatu assai cunfusioni in i ranchi di Samsung è hà causatu a partenza di certi membri da a cumpagnia sana. Avà hè in lotta cù a mancanza di pusizioni di dirigenza à i più alti livelli. In ogni casu, ùn serà micca faciule per cumplementà elli in quantu à u cuncettu generale di a cumpagnia. Inoltre, a cumpetizione di i pruduttori cinesi cresce ogni ghjornu, è ogni lacune in a dirigenza di Samsung puderia costà a cumpagnia miliardi di dollari in u megliu casu, o un rallentamentu maiò è a crisa in u peghju casu, chì puderia spustà i Coreani à livelli completamente differenti. di u mercatu.

In ogni casu, hè ancu pussibule chì a tribunale, chì hà da emette un verdict da u 27 d'Agostu di questu annu, sguasserà u novu presidente di Samsung è cusì una volta assicurarà u favore di tutta a famiglia. Tuttavia, sta opzione hè assai improbabile in vista di a grande quantità di evidenza. Ma simu sorpresi. Forsi qualcunu cumplitamenti sfarente pigliarà a pusizione di punta è Samsung hà da sperimentà una prosperità ancu più grande grazie à ellu.

Samsung-fb

U più lettu d'oghje

.