Chiudi annunziu

Sapete a funzione da iPhones Apple Notizie ? In fondo, hè una bella manera di seguità e vostre fonti di nutizie preferite inseme. Avete tuttu ciò chì hè impurtante in un locu, l'applicazione stessa valuta a pertinenza di i posti è vi dà l'uppurtunità di scopra e nutizie di ogni ghjornu più interessanti cù u toccu di un dito. Cum'è fan di Samsung, ùn vi importa micca veramente? Vi sbagliate. Samsung introdurà esattamente una tale funzione in u futuru prevedibile, probabilmente à u stessu tempu Galaxy Nota 8 à a fini d'aostu. Tuttavia, à u cuntrariu di a versione Apple, a versione Samsung deve sustene cumandamenti di voce è integrazione di podcast.

"Secunnu l'infurmazioni chì avemu ricevutu da una fonte affidabile, Samsung travaglia in una app di nutizie chjamata News Today. A so arma principale hè u supportu di podcasts, cusì l'utilizatori ponu facilmente firmà per i diversi fornituri di stu serviziu è preoccupatevi ", a fonte di u situ hà revelatu. U Cult of Mac.

I cunduttori veneranu ancu in i so sensi

Un altru grande vantaghju chì l'applicazione di a cumpagnia sudcoreana deve avè hè u supportu per Bixby Voice. Tutti i podcasts ponu esse facilmente cuntrullati da a voce mentre guidanu a vittura. Certi fonti parranu ancu di a capacità di leghje diversi estratti di e nutizie o di i so tituli, cusì u cunduttore ùn deve micca preoccupatu di mancassi qualcosa impurtante.

Cuncettu Galaxy Nota 8 cù è senza lettore à u spinu (TechnoBuffalo):

 

 

Se l'applicazione News Today serà introdutta in cuncurrenza cù quella prevista Galaxy Nota 8, chì significa una aspittà di pocu più di un mesi. Tuttavia, hè abbastanza prubabile chì l'utilizatori cechi sò sbagliati. In fatti, nè Apple A nutizia ùn hè micca dispunibule per a cumunità ceca. Per d 'altra banda, u mondu di Samsung hè un pocu più liberu è offre almenu alcune funzioni ancu per noi. Tuttavia, ùn avemu micca assai infurmazione annantu à sta nutizia, dunque preferiscu micca speculate. Allora semu sorpresi.

Apple-news-fb

U più lettu d'oghje

.