Chiudi annunziu

Samsung hè statu longu trà i capi in u campu di l'innuvazione tecnologica, è in più di i prudutti, ancu migliurà continuamente a qualità è u cunfortu di l'assistenza à i clienti. Hè per quessa chì a cumpagnia hà lanciatu un serviziu di u cliente unicu Samsung Live Assistant, chì combina un ambiente in linea mudernu è un approcciu persunale chì simula una riunione in faccia.

"U nostru scopu hè di furnisce à i clienti un serviziu premium, cunsiglii è una sperienza unica cù un cunsigliu prufessiunale in un video chat interattivu micca tradiziunale. Attualmente, nimu offre un serviziu simili in a Repubblica Ceca è Slovacca in u campu di l'elettronica di cunsumu. À u listessu tempu, simu ancu i primi in Europa à lancià una operazione pilotu di un serviziu simili ". spiega Jan Procházka, capu di l'assistenza à i clienti in Samsung.

Samsung Live Assistant 1

A diferenza principale da a cura di u cliente classica hè l'esperienza visuale è interattiva. Live Assistant combina i vantaghji di u mondu in linea è di e riunioni in faccia. U serviziu hè dispunibule da tutti i dispositi cunnessi à Internet. "U cliente hà solu bisognu di un urdinatore normale o tableta / telefuninu - un dispositivu cù una cunnessione Internet capace di una videochjamata normale, vale à dì cun un microfonu è idealmente ancu una camera. L'interazzione cù l'uggetti (prudutti, forme, elementi di cuntrollu) da parte di u cliente hè di novu realizatu in a forma tradiziunale tipica di u dispusitivu utilizatu - mouse, touch screen, keyboard. aghjusta Jan Procházka.

Per mezu di u Samsung Live Assistant, u cliente pò uttene cunsiglii nantu à a stallazione è a stallazione di u so dispositivu, scegliendu è cumprà accessori di marca adattati o organizendu qualsiasi serviziu. I cunsiglieri sò pronti à cunsiglià i clienti nantu à a selezzione di prudutti è, se interessate, per cumprà direttamente. L'intera cartera di prudutti hè dispunibule in a stessa misura è in e stesse cundizioni cum'è quella ufficiale Samsung e-shop.

Ancu unica hè l'opzione di selezziunà un cunsiglieru secondu i vostri piace è e preferenze persunale ancu prima di l'iniziu di a chjama. Se u cunsigliu ùn hè micca dispunibule, hè pussibule di riservà un appuntamentu in ligna à u mumentu chì cunvene u cliente megliu. U serviziu hè gratuitu, cù l'ore di funziunamentu da u luni à u vennari da 8.00:18.00 a.m. à XNUMX:XNUMX p.m. Più infurmazione à samsung.live-assistant.cz.

U più lettu d'oghje

.