Chiudi annunziu

Certi sparrows nantu à u tettu sussurranu u fattu chì Samsung hè prubabilmente u megliu in u mondu in a produzzione di display OLED, chì sò assai dumandati oghje. Tuttavia, ùn sò micca solu quelli chì pensanu cusì, ancu i più grandi cumpagnie di tecnulugia in u mondu sò assai cunuscenti di stu fattu. Allora venenu mendicanti è dumandanu à u so rivalu in a lotta per a supremazia in u mercatu di i smartphones per fà ancu e so display per i so prudutti. Dopu tuttu, un esempiu esattu di sta situazione pò esse a pruduzzione attuale di u novu flagship d'Apple, l'iPhone 8. Deve esse largamente equipatu cù display da fabbriche in Corea di u Sud. Avà Xiaomi s'hè precipitatu cù una dumanda simili.

Sicondu una fonte ottenuta da u situ web sammobile, Xiaomi hà firmatu un accordu cù Samsung per furnisce a visualizazione per u so novu flagship, chì pensa à intruduce in 2018. Samsung hà dettu chì furnisce Xiaomi cù i primi 6,1 "OLED displays cum'è dicembre di questu annu. U primu batch deve numeru circa un milione di pannelli, u prossimu più di duie volte. Tuttavia, hè difficiule di dì quanti Xiaomi urdinarà veramente à a fine. Hè soprattuttu dipende quantu si fida di u so telefonu.

LG hà mancatu una grande chance

Tuttavia, Samsung ùn era micca a prima scelta quandu hà sceltu una cumpagnia di fornitore. A gestione di Xiaomi hà prima indicatu à a cumpagnia LG, da quale vulianu pruduce pannelli OLED 5,49 ". L'accordu hè finitu per via di prublemi di fabricazione inspiegabili chì causanu ritardi di produzzione. À a fine, Xiaomi hà mudificatu u so smartphone cum'è facilmente, cusì hè pussibule chì ùn averebbe altra opzione chè di cooperà cù Samsung in ogni modu.

 

Nisuna di l'imprese ùn anu ancu cunfirmatu stu accordu, ma questu hè una pratica abbastanza cumuna in questi circles. A catena di fornitura tende à esse piuttostu privata perchè, tra l'altri cose, l'imprese ùn piacenu micca vantassi di avè u so telefunu assemblatu da diversi cumpunenti fatti in fabbriche di un rivale. Tuttavia, in u casu di schermi OLED da Samsung, sti passi ùn sò micca sanu apprupriati. Xiaomi deve esse elogiatu piuttostu per l'utilizazione di a pantalla OLED pruvata da Samsung, chì hè utilizata da parechji pruduttori. Si furnisce u vostru telefunu cù una schermu veramente imbattibile.

xiaomi-fb

U più lettu d'oghje

.