Chiudi annunziu

Sò più di dui anni chì Samsung hà introduttu ufficialmente u so sistema di pagamentu mobile, Samsung Pay. A cuntrariu Android Paga o Apple Pagamentu mediate i pagamenti attraversu a tecnulugia tradiziunale, induve l'utilizatore carica i dati di a carta di pagamentu in u telefunu è poi faci pagamenti senza cuntattu cù u telefunu senza alcunu prublema. Malgradu a so simplicità, a tecnulugia di Samsung hè veramente eccezziunale è hà trovu rapidamente u so postu in u mercatu mundiale. Da a Corea, u serviziu hà cullatu in i paesi di u mondu. Hè particularmente populari in i Stati Uniti, Canada, Gran Bretagna, India, Tailanda è Svezia.

Gran mellura

U giant sudcoreanu porta una altra grande opzione di pagamentu à i so utilizatori. Dopu à l'esempiu di Apple è Google, chì anu ancu fattu stu passu pocu fà, Samsung hà accunsentutu cù l'operatore di pagamentu PayPal è l'aghjunghje cum'è un metudu di pagamentu per l'acquistu in l'applicazioni, i magazzini in linea è i buttreghi quandu paganu per mezu di Samsung Pay.

A novità, chì serà definitamente accolta da un gran numaru d'utilizatori di Samsung, inizialmente serà dispunibule solu in i Stati Uniti d'America, ma a so espansione à altri paesi hè prevista in pocu tempu.

L'opzione di pagamentu PayPal deve esse di grande benefiziu principalmente per via di a so grande popularità in u mondu. U fattu chì a piattaforma Samsung Pay hè ancu assai populari trà l'utilizatori pò ancu esse un'arma putente, è PayPal puderia aumentà da una tacca.

 

Sò ancu assai cuscenti di a qualità di u serviziu PayPal à u cuncurrente Apple. L'ultime hà cuminciatu recentemente à attivà sta opzione di pagamentu in certi paesi in a so App Store, iTunes Store, iBooks è Apple Musica. Tuttavia, u serviziu hè attualmente dispunibule solu in Australia, Canada, Messico, Paesi Bassi è Regnu Unitu.

samsung-pay-fb

Surghjente: phonearena

U più lettu d'oghje

.