Chiudi annunziu

Ancu s'ellu Samsung ùn hà ancu revelatu u so propiu Galaxy Nota 8, i primi ditaglii di i telefoni per l'annu prossimu si rumoreghjanu lentamente in i corridori. Sicondu i fonti secreti, i suggerimenti più grossi sò disegnati assai in anticipu. Si dice chì Samsung hà digià pianu pianu à preparà a produzzione di qualchi cumpunenti. Dopu tuttu, grazia à i dati assuciati cun elli, avemu una occasione unica di furmà una prima impressione. Allora andemu.

Futuru Galaxy U S9 deve purtà una schermu cù dimensioni di 5,77 ", u so fratellu più grande S9 Plus hà da vene cun un display cù una diagonale di 6,22". Di sicuru, i dui mudelli duveranu avè un display arrotondatu. In apparenza, serà notevolmente più vicinu à i display Infinity di questu annu, chì sapemu da quelli digià citati. Galaxy S8 è S8 Plus. Sta volta ancu, Samsung pruvarà à integrà u sensoru di impronte digitali in u display. Tuttavia, hè difficiule di predicà u so successu. Tuttavia, hè significativamente più reale di quellu chì era questu annu.

S'ellu ci hè qualcosa chì si distingue nantu à sta informazione, hè senza dubbitu a dimensione di u S9 Plus. E so dimensioni di visualizazione guasi currispondenu à a dimensione di u prossimu Galaxy Nota 8. Allora hè pussibule chì l'annu dopu avemu da vede un mudellu di Nota ligeramente più grande, chì certamenti seria assai interessante.

U disignu probabilmente ùn cambierà micca assai

I novi è più precisi appariscenu in i mesi à vene informace nantu à questi mudelli futuri. Se Samsung seguita a so strategia classica di presentà un flagship, pudemu aspittà in circa sei mesi. Quandu Galaxy U S9 serà tandu altri sei mesi più longu. In ogni casu, hè assai prubabile chì ùn vedemu micca grandi cambiamenti in u disignu di i telefoni chì venenu. In più di u lettore di impronte digitali integratu. Questa strategia hà travagliatu, per esempiu, in l'evoluzione di u S7 da u S6. In a cumpetizione, pudemu vede stu mudellu nantu à i telefoni Apple. Mantene ancu un disignu assai simili, se micca u stessu, per parechji anni.

 

È chì ne pensate ? Ùn pensate micca chì a dimensione di a visualizazione hè digià un pocu sopra a linea? O forse accoglierete stu cambiamentu à braccia aperte ?

galaxy-s9-fb

Surghjente: androidauturità

U più lettu d'oghje

.