Chiudi annunziu

Sò un fan di a tecnulugia muderna, è di a tecnulugia mobile in particulare? Sò interessatu à e nutizie, ti piace à pruvà è sò un tema grate per i dibattiti cù l'amichi? Ti piace à cumunicà cù e persone è sì una persona pusitiva? Diritta? Perfettu! Perchè attualmente cerchemu qualcunu cum'è voi per i nostri magazzini.

Mobil Emergency hè una sucietà puramente ceca chì opera nantu à u mercatu per più di 18 anni, chì hè una guaranzia di sfondate solida è stabilità, sia in relazione à i clienti è à i so impiegati. Semu spicializati in a vendita di telefunini, tablette, laptops è accessori, è à u stessu tempu furnisce u serviziu post-vendita per questi dispositi.

Emergenza mobile

È ciò chì implica u travagliu cun noi? Serete a manu diritta di ogni cliente, l'aiuterete à sceglie u smartphone più adattatu per elli, è in più, riceverete è emette ordini di serviziu di tempu à tempu, cura di a pulizia è l'aspettu generale di a tenda, o assicurà a compra di dispusitivi da i clienti finali. Ùn avete micca sperienza cù questu? Ùn importa micca - i vostri culleghi seranu felici di aiutà vi cù tuttu in u principiu! Aspittemu principalmente da voi l'indipendenza, a coerenza, a capacità di trattà cù e persone, un cumpurtamentu piacevule è flessibilità di tempu. A resistenza à u stress hè ancu micca dannusu.

È per chì hè tuttu questu? In più di una remunerazione finanziaria interessante è di i bonus, vi prupunemu di benefici abbastanza unichi. Pudete aspittà à cuncorsi regularmente in quale pudete vince diversi premii, da i telefunini mobile à un viaghju à una destinazione esotica, è di sicuru ci sò ancu sconti di l'impiegati nantu à e merchenzie.

Foto 2

Trasferite à a nostra squadra, aspittemu di vede voi!

U più lettu d'oghje

.